// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

از بازی Dying Light 2 برای مدت طولانی پشتیبانی خواهد شد

تیمون سکتالا، طراح ارشد بازی Dying Light 2، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده که تیم سازنده قصد دارد برای چند سال متوالی از این بازی پشتیبانی کند.

بازی Dying Light 2 سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و یک بازی بلند پروازانه به‌حساب می‌آید. جهان دایینگ لایت 2 بزرگ‌تر از نسخه‌های پیشین است و به‌نظر می‌رسد تصمیم‌های شما روی روند بازی تاثیر گذار است. همچنین تغییرات سیستم مبارزاتی و اضافه‌شدن حرکات پارکور بیشتر، سبب شده تا انتظار برای این بازی زامبی محور بیش‌ازپیش سخت شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تیمون سکتالا، طراح ارشد بازی Dying Light 2، در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد پشتیبانی از Dying Light 2 سخن گفته است. سکتالا اعلام کرده که استودیو تک‌لند (Techland)، سازنده دایینگ لایت 2، قصد دارد برای چند سال متوالی از این بازی پشتیبانی کند؛ دقیقا اتفاقی که برای نسخه اول هم رخ داد و تابه‌امروز، شاهد انتشار محتویات مختلف برای بازی هستیم. وی دراین‌باره می‌گوید:

از زمان عرضه Dying Light تابه‌امروز چهار سال می‌گذرد و در این مدت از این بازی پشتیبانی کردیم و این روند برای Dying Light 2 هم در دستور کار قرار دارد. ما می‌خواهیم که پس از عرضه این بازی با ارائه محتویات مختلف از آن پشتیبانی کنیم. می‌دانیم که هواداران بسیار منتظر بسته‌های الحاقی و محتویات مختلفی هستند که پس از عرضه Dying Light 2 در اختیارشان قرار بگیرد و قول می‌دهیم که این کار را انجام خواهیم داد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های تیمون سکتالا چیست؟ بازی Dying Light 2 در اوایل ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول Dying Light 2 هم می‌توان به تریلر منتشر شده از سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده