نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

بازیگران جدیدی به فیلم Kate با بازی مری الیزابت وینستد اضافه شدند

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن بازیگران جدیدی به مری الیزابت وینستد و وودی هارلسون در فیلم Kate خبر داده است.

اردیبهشت امسال بود که شبکه نت فلیکس از ساخت فیلم اکشن و دلهره آور جدید خود با نام Kate (کیت) خبر داد که مری الیزابت وینستد قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند و در ماه تیر امسال، وودی هارلسون نیز دومین بازیگری بود که حضورش در این فیلم اکشن تایید و اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فیلم Kate تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که تادانابو آسانو با سابقه بازی در فیلم Mongol (مغول) که در فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) نیز حضور دارد، میخیل هایسمان با سابقه بازی در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، جون کونیمورا با سابقه بازی در فیلم Midway (میدوی)، میاوی لی ایشیهارا با سابقه بازی در فیلم Unbroken (شکست‌ناپذیر) و میکو مارتینو (بازیگر تازه‌کار)، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به‌جمع بازیگران این فیلم اکشن اضافه شده‌اند. 

تادانابو آسانو و میخیل هایسمان

فیلم Kate داستان یک زن قاتل به نام کیت را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود مسموم شده و تنها ۲۴ ساعت دیگر می‌تواند زندگی کند و پس از آن خواهد مرد. او باید ازطریق تعقیب و کشتن جنایتکاران در خیابان‌های توکیو قاتل خود را پیش از مرگش پیدا کند و به قتل برساند و از او انتقام بگیرد. نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ توانست حق ساخت این فیلم را به دست آورد و از هفته گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Kate رسما آغاز شده که قرار است تا ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) ادامه داشته باشد. مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن در تایلند، توکیو در ژاپن و لس آنجلس انجام خواهد شد. بااین‌حال، هنوز تاریخی برای انتشار فیلم کیت اعلام نشده و همچنین اطلاعاتی از نقش دیگر بازیگران فیلم نیز به اشتراک گذاشته نشده است.

سدریک نیکولاس ترویان، کارگردان فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) وظیفه کارگردانی و عمر آلیم، نویسنده فیلم Extraction (استخراج)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kate را بر عهده دارند. مری الیزابت وینستد در طول سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در فصل سوم سریال Fargo (فارگو)، فیلم‌ Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم دربرابر دنیا) و فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، شناخته شده و فیلم Gemini Man (جمینی من) و فیلم The Parts You Lose، فیلم‌های بعدی وینستد هستند که قرار است در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شوند و همچنین او نقش شخصیت هانترس را در فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) بازی کرده که این فیلم قرار است در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ اکران شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده