نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

کارگردان How to Train Your Dragon وظیفه کارگردانی فیلم Micronauts را بر عهده گرفت

شرکت پارامونت پیکچرز دین دبلوا، کارگردان انیمیشن How to Train Your Dragon را برای کارگردانی فیلم Micronauts استخدام کرده است.

مدت زمان زیادی است که پارامونت پیکچرز به دنبال ساخت فیلمی براساس مجموعه Micronauts (مایکروناتز) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم لایو اکشن انتخاب و معرفی شده است. دین دبلوا، کارگردان انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، پس از توافق با پارامونت پیکچرز و هاسبرو استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Micronauts را بر عهده گرفته است. استخدام دبلوا یک گام بزرگ و بلند برای این پروژه است که به مدت یک دهه در برنامه‌های ساخت پارامونت قرار دارد. این فیلم قرار است براساس اکشن فیگورهای شرکت Mego و تاکارا ساخته شود که ترکیبی از شخصیت‌هایی است که برای اکتشاف بین کهکشان‌های مختلف سفر می‌کنند.

MICRONAUTS

همچنین در اواخر دهه ۷۰ تا دهه ۸۰ میلادی، مارول کامیک‌هایی را برای Micronauts نوشته و منتشر کرده بود که داستان گروه کوچکی را دنبال می‌کند که در حال مقاومت و مبارزه با یک دیکتاتور به‌نام بارون کارزا هستند که خانواده سلطنتی را کشته است. همچنین سال‌ها جی جی آبرامز و بد ربات در پروژه ساخت فیلم لایو اکشن Micronauts حضور داشتند، اما در سال ۲۰۱۵، پارامونت تایید کرد که آکیوا گلدزمن اتاق نویسندگان این فیلم را تشکیل خواهد داد که هنوز ادامه حضورش در پروژه مشخص نیست. دبلوا کارگردانی هر سه قسمت انیمیشن How to Train Your Dragon را بر عهده داشته که این سه انیمیشن سینمایی در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. علاوه بر این، دبلوا وظیفه کارگردانی انیمیشن Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) را به‌همراه کریس سندرز برای دیزنی نیز بر عهده داشت.

فیلم Micronauts برای اکران در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. قابل انتظار است که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در سال ۲۰۲۰ آغاز شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده