نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶

پروژه بعدی سیلوستر استالونه مشخص شد

سیلوستر استالونه پس از بستن پروندهٔ شخصیت رمبو، به‌عنوان بازیگر اصلی فیلم Samaritan (سامری‌ها) شرکت مترو گلدوین مایر معرفی شد.

شرکت مترو گلدوین مایر (MGM) قرارداد همکاری با ژولیوس ایوری، کارگردان فیلم Overlord (ارباب) را برای کارگردانی پروژه جدید این شرکت با عنوان Samaritan (سامری‌ها)، امضاء کرد و بازیگر اصلی این فیلم هیجانی و اکشن، سیلوستر استالونه خواهد بود؛ مراحل فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

داستان غیراقتباسی فیلم Samaritan در مورد پسر جوانی است که به‌دنبال ابرقهرمانی اسطوره‌ای می‌گردد که بیست سال پیش در حادثه‌ای تراژیک، ناپدید شد و این پسر می‌خواهد بداند که آیا این شخصیت زنده است یا خیر.

sylvester stallone

ژولیوس ایوری در مورد همکاری با سیلوستر استالونه در فیلم Samaritan گفت:

سیلوستر یکی از قهرمانان من است. برای کار کردن با این بازیگر تکرارنشدنی و بی‌نظیر، در پروژه‌ای از شرکت MGM و شرکت بالبوا پروداکشنز (Balboa Productions) بسیار هیجان‌زده‌ام.

نگارش فیلمنامه فیلم Samaritan را برگی اف. شات، نویسنده فیلمنامه فیلم Escape Room (اتاق فرار) بر عهده دارد و سیلوستر استالونه و شرکت بالبوا پروداکشنز با همکاری باردن افترگوود، تهیه‌کنندگی این پروژه را انجام خواهند داد.

طبق گزارشی که چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرد، شرکت MGM و شرکت بالبوا پروداکشنز تصمیم به ساخت فیلمی در مورد یک بوکسور نیز دارند؛ سیلوستر استالونه کهنه‌کار و ۷۲ ساله، برای ساخت فیلمی جدید از مجموعهٔ راکی، ایده‌ای در سر دارد و وی در حاشیه جشنواره فیلم کن 2019، در رابطه با این موضوع به خبرنگاران چنین گفت که داستان فیلم جدید در مورد بوکسوری مهاجر است که به‌صورت غیرقانونی وارد خاک ایالات متحده آمریکا شده است و آمریکا وی را دیپورت می‌کند و وی برای بازگشتن به این کشور، باید وارد رینگ مبارزه شود. سخنان کوتاه استالونه را با هم می‌خوانیم:

راکی متوجه می‌شود که این شخصیت جدید، به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده و تمام داستان پیرامون همین قضیه است؛ اینکه از کشور بیرون می‌شود و همین موضوع دنیای این شخصیت را تغییر می‌دهد. البته شاید هم داستان متفاوت از این باشد.

آخرین فیلمی که از استالونه روی پردهٔ سینما رفته است، فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) است که وی در این فیلم با بازیگرانی چون پاز وگا در نقش کارمن دلگادو، سرجیو پریس منچتا در نقش هیوگو مارتینز، آدریانا بارازا در نقش ماریا بلتران، ایوت مونریل در نقش گابریل، جینی کیم، واکین کاسیو، اسکار جانادا در نقش ویکتور مارتینز، مارکو دِ لا او در نقش میگل، فنسا پیندا در نقش جزل، دیانا برمودز در نقش وانیتا و شیلا شاه در نقش الهاندرا همبازی بوده است؛ فیلمی که با انتقادات فراوان منتقدان و حتی دیوید مورل، کسی که رمبو را خلق کرده است، مواجه شد و تا این لحظه فروشی ۳۰ میلیون دلاری در گیشه داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده