نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اسناد ثبت‌شده جدید از 2 Red Dead Redemption احتمالا به پورت پی سی این بازی اشاره می‌کند

جدیدترین سند ثبت‌شده در دپارتمان سندهای محرمانه‌ی سازمان هنرها و ارتباطات استرالیا احتمالا به نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 اشاره می‌کند.

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 یکی از عظیم‌ترین و برترین بازی‌های هنر هشتم بود که طی چندین سال اخیر منتشر شده است. راک‌استار گیمز با گذاشتن وقت و انرژی شدیدا زیاد طی سالیانی که برای تولید این اثر گذاشته‌ است، در پایان توانست یکی از بهترین بازی‌هایی را که در صنعت بازی تولید شده است تحویل گیمرها بدهد. این بازی هم مثل نسخه‌ی قبلی خود، برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شد و دوباره پی‌سی گیمرها را منتظر و ناامید کرد اما، از آنجایی که راک‌استار برای بازی GTA V نیز چنین انتشاری را ترتیب داد و مدتی بعد نسخه‌ی کامپیوتر اثر را به‌بازار عرضه کرد، امید برای انتشار پورت کامپیوتر «رد دد 2» از همان بدو انتشار آن، زنده بود.

Red Dead Redemption 2

طی ماه‌های گذشته شایعات بسیار زیادی پیرامون عرضه‌ی پورت کامپیوتر Red Dead Redemption II وجود داشت و درواقع، این شایعات از همان زمان معرفی اپلیکیشن موبایل بازی که در دوره‌ی عرضه‌ی نسخه‌های کنسولی‌اش معرفی شده بود، ذهن بازیکنان را به‌خود مشغول کرده بود. حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی هم یک شایعه‌ی جدید مطرح شده که حول‌ محور انتشار پورت کامپیوتر اثر می‌گردد. اخیرا یک سند تازه در دپارتمان اسناد محرمانه‌ی سازمان هنرها و ارتباطات استرالیا ثبت شده که در اختیار بازی مورد بحث ما است. اینکه محتوای این سند محرمانه چیست هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌رود که به‌نسخه‌ی کامپیوتر بازی اشاره داشته باشد. تاریخ ثبت این سند به‌ماه‌های گذشته برمی‌گردد و برخی حتی تصور می‌کنند که سند نام‌برده ممکن است به‌عرضه‌ی محتویات آنلاین تازه برای بازی اشاره داشته باشد. به‌هر حال باید صبر کنیم و ببینیم که در سال‌های پایانی نسل هشت، راک‌استار برای اثر عظیم و تحسین‌شده‌ی خود چه‌برنامه‌ای را ترتیب داده است. بازی Red Dead Redemption 2 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. این بازی در زومجی نمره‌ی کامل را کسب کرد و در خلاصه‌ی بررسی صورت گرفته، چنین متنی را می‌خوانیم:

Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده