نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

لذت تفریح در بزرگترین پارک آبی سرپوشیده با تخفیف ویژه برای کاربران زومجی (مدت محدود)

تخفیف ویژه پارک آبی اپارک (Opark) برای علاقه‌مندان سرگرمی‌های آبی فعال شد. شما همین حالا می‌توانید با مراجعه به سایت تخفیفان، با قیمت مناسب، بلیط لوکس‌ترین پارک آبی سرپوشیده ایران را تهیه کنید.

چرا اُپارک بهترین پارک آبی ایران است؟

در ساخت سرسره‌ها و امکانات جالب و هیجان انگیز اُپارک، سلایق و شرایط رده‌های سنی گوناگون در نظر گرفته شده است. زیربنای عظیم ۵۵۰۰۰ متر مربعی، طراحی مدرن و مطابق با بالاترین استانداردهای روز، ظرفیت پذیرش ۳۰۰۰ میهمان، ۱۴ عدد سرسره مهیج ویژه بزرگسالان، مجموعه الوپیا (جزیره کودکان)، استخر موج سونامی و رودخانه خروشان که به‌صورت اختصاصی توسط شرکت White Water کانادا برای مجموعه اُپارک طراحی شده، از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات این پارک آبی ایرانی است.

ویژگی مهمی که مجموعه پارک آبی اُپارک تهران را از رقبایش متمایز می‌کند، سرسره‌های متنوع و جدید آن است. هدف اصلی از ساخت این سرسره‌ها، این بوده که یک تجربه جذاب برای علاقمندان به سرگرمی‌های آبی سرپوشیده، رقم بخورد.

معرفی سرسره‌های آبی اپارک تهران

۱- سرسره گوگولیا: این سرسره مخصوص خردسالان زیر ۶ سال طراحی شده است.

۲- سرسره ابیس: این سرسره با دهانه ١٨٫۵ متری، بزرگ‌ترین سرسره اُپارک است که لذت غوطه‌ور شدن درکنار دوستانتان را به همراه دارد.

۳- سرسره بومرنگ: این سرسره خاص که توسط شرکت White Water کانادا طراحی شده، هیجان اوج گرفتن 4 نفری تا ارتفاع ٢٠ متری را به اوج می‌رساند.

۴- سرسره روباز اُپیچ: حرکت مارپیچ در سرسره روباز اُپیچ به همراه یکی از دوستان و تماشای مناظر اُپارک از ارتفاع حدود ۲۰ متری احساسی متفاوت را ایجاد خواهد کرد.

۵- سرسره گردالوپ: حرکت سریع در پیچ های تند و تیز این سرسره درکنار دوستان، شما را به استفاده چندین باره از گردالوپ تشویق خواهد کرد و احساس معلق بودن تا مدت‌ها در ذهنتان خواهد ماند.

سرسره‌های دیگر اُپارک را بهتر است خودتان از نزدیک ببینید تا وصف آن را از ما بشنوید. هیجان اُپارک فقط به سرسره‌هایش خلاصه نمی‌شود. این شما و این...

تخفیف پارک آبی اپارک

خاص‌ترین سقوط آزاد دنیا در اُپارک

سقوط آزاد با سرعت ١۵ متر بر ثانیه و چرخش ٣۶٠ درجه‌ای را غیر از اُپارک در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید تجربه کنید. به بلندترین و هیجان انگیزترین سرسره در بین پارک‌های آبی سرپوشیده دنیا خوش آمدید.

استخر موج

استخرموج اُپارک تنها استخرسونامی استانداردی است که موج‌هایی به ارتفاع بیش از ۱٫۲ متر را ایجاد می‌کند.

الوپیا جزیره‌ای برای کودکان

این قسمت برای کودکان و نوجوانان تا رده سنی ۱۶ سال طراحی شده است. جزیره الوپیا با بهره‌گیری از بروزترین استانداردهای بین‌المللی محیطی امن و شاد را برای کودکان ایجاد کرده است.

رودخانه خروشان

حرکت به‌صورت شناور و دیدن مناظر پارک از زوایای دیگر در حین تلاطم رودخانه و گذر از تونل و پرده آب، احساسی متفاوت را ایجاد خواهد کرد. به ندرت کسی به یکبار سواری در رودخانه خروشان رضایت خواهد داد.

امکانات مجموعه

مجموعه اُپارک تهران، فکر همه جا را کرده تا شما در کمال راحتی روز خود را به‌صورت کامل درکنار دوستان‌تان خوش بگذرانید.

رستوران، کافی شاپ، فود کورت، نمازخانه، تعویض و مراقبت از کودک، سرویس بهداشتی، کمک‌های اولیه و... برای راحتی هرچه بیشتر شما در نظر گرفته شده است.

تخفیف پارک آبی اپارک

کیفیت و تمیزی آب

تصفیه آب در مجموعه اُپارک تا ۴ برابر استانداردهای جهانی انجام می‌شود. سیستم هوشمند میکروب زدایی آب اُپارک، فراتر از استانداردهای جهانی است.

دیدگاه افراد مختلف درباره کیفیت مجموعه آبی اُپارک:

  • آب بسیار بسیار تمیز
  • مجموعه کاملاً تمیز و بهداشتی
  • متنوع و جذاب
  • هیجان انگیز
  • پارکینگ مسقف
  • موقعیت مکانی خوب
  • برخورد مناسب پرسنل

سانس‌های مجموعه اُپارک تهران برای پاییز و زمستان

آقایان: روزهای یکشنبه و سه شنبه و جمعه ها از ساعت ۱۰ الی ۲۳ پنج شنبه ها آقایان ۱۶ الی ۲۴

بانوان: روزهای زوج از ساعت ۱۰ الی ۲۲ پنج شنبه ها بانوان ۸ الی ۱۵

تخفیف ویژه کاربران زومجی:

شما کاربران زومجی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت تخفیفان و استفاده از کد تخفیف zoomg، بلیط پارک آبی اپارک را با تخفیف بیشتری بخرید.

نحوه خرید بلیط اینترنتی پارک آبی اُپارک تهران:

برای خرید بلیت پارک آبی اُپارک تهران، می‌توانید با مراجعه به وب سایت تخفیفان، نسبت به خرید اینترنتی بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه و به‌صورت اینترنتی اقدام کنید.

تخفیف پارک آبی

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده