نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۶: بهترین بازی‌های بتمن، زلدا و بتای Call of Duty

لودینگ به قسمت شصت و ششم خود رسید؛ جایی که از بهترین بازی‌های بتمن می‌گوییم، ریمیک زلدا را با نسخه قبلی‌اش مقایسه می‌کنیم و از تجربه بتای Call of Duty حرف می‌زنیم.

چند سالی است که اواسط ماه سپتامبر به نام روز بتمن نام‌گذاری شده است. به همین مناسبت‌، تصمیم گرفتیم در لودینگ ۶۶ سری به شوالیه تاریکی در دنیای بازی‌های ویدیویی بزنیم و در بخش تاپ‌فایو، بهترین بازی‌هایی را که تا به حال از روی این شخصیت ساخته شده، فهرست کنیم.

هفته گذشته اما یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال نیز منتشر شد. نسخه ریمیک The Legend of Zelda: Link's Awakening بالاخره در دست طرفداران نینتندو و صاحبان کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفت و موفق شد تحسین منتقدان و گیمرها را در بر داشته باشد. از آنجایی که نسخه قدیمی بازی (که برای گیم‌بوی و گیم‌بوی کالر عرضه شده بود)، یکی از عجیب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های مجموعه زلدا محسوب می‌شود، در این لودینگ تصمیم گرفتیم به مقایسه نسخه ریمیک با نسخه قدیمی بازی بپردازیم و تفاوت‌های آن‌ها را بررسی کنیم.

زمان زیادی تا عرضه نسخه جدید بازی Call of Duty باقی نمانده است و همین چند روز پیش بود که بتای عمومی بازی در دسترس علاقمندان قرار گرفت. در لودینگ این هفته، با هم سری به این بتا زدیم تا ببینیم که بخش چند نفره Call of Duty جدید چگونه است. در ادامه، لودینگ این هفته بخش‌های ثابت خود را نیز دارد. در دماسنج از The Last of Us Part II گفتیم، به سوالات شما در از زومجی بپرسید پاسخ دادیم و در تازه‌ها، بازی‌هایی را که قرار است در طی هفت روز آینده منتشر شوند، معرفی کرده‌ایم. با لودینگ ۶۶ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب (به‌زودی ...)


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده