// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های شهریور ۱۳۹۸ برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

با رسیدن به آخر شهریور ۱۳۹۸ و اتمام تابستان شاهد عرضه بازی‌های خوش ساخت و جذابی نظیر Gears Pop! بودیم. با زومجی همراه شوید.

در ماه شهریور ۱۳۹۸ تنوع بهتری را در بازی‌های پلتفرم موبایل شاهد بودیم و علاقه‌مندان سبک‌های مختلف می‌توانستند تنوع جذابی از آثار دلخواه‌شان را تجربه کنند. طرفداران سبک استراتژیک با Gears Pop می‌توانند یک نبرد آنلاین و رقابتی جذاب را تجربه کنند و Stomped هم تجربه‌ای بی‌نظیر و اعتیادآور برای ورزشی دوستان است. با ماه همراه شوید تا بهترین بازی‌های رایگان این ماه را برای‌تان فهرست کنیم و با آثار شاخص آن آشنا شویم.

بخش معرفی بازی موبایل همه روزه شما را با بهترین آثار جدید آشنا می‌کند و نام‌هایی را می‌بینیم که در بهبوهه بازی‌های شاخص ممکن است از دیدها پنهان بوده باشد. افرادی که آخر هفته می‌خواهند سری به موبایل خودشان بزنند و چندساعتی را بازی کنند، می‌توانند با مراجعه بخش بهترین بازی های اندروید و آیفون لیستی از بهترین‌ها را مشاهده کنند. کمیت در بازی‌های موبایل شدیدا بالا است و دراین‌میان باید بتوانید گلچینی از بهترین‌ها را داشته باشید تا پی به قدرت این پلتفرم ببرید. زومجی را می‌توانید دنبال کنید و بهترین بازی های اندروید و آیفون را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه دنبال کنید.

Gears POP

Gears POP

سبک: استراتژیک

استودیو سازنده: Microsoft Corporation

سری Gears of War یکی از انحصاری‌های جذاب ایکس‌باکس است که امسال نیز شاهد انتظار جدیدترین نسخه آن بودیم. بازی موبایل Gears POP درکنار این اثر یکی از بهترین آثار استراتژیکی است که مشابه بازی کلش رویال عرضه شده است و می‌توانید شاهد نبردهای آنلاین و رقابتی باشید. این بازی در سبک دفاع از قلعه شخصیت‌های محبوب این مجموعه را دارد و مکانیسم مشابه ساخته سوپرسل را دارد. نمی‌توانید چیز جدیدی از این بازی انتظار داشته باشید، اما حداقل علاقه‌مندان این سری را راضی می‌کند و می‌توانند فانکو پاپ‌هایی با شکل و شمایل شخصیت‌های محبوب‌شان را داشته باشند و با آن‌ها به نبردی جمع و جور و آنلاین بروند. تیم سازنده حالت‌های مختلف دیگری را درکنار جنگ‌های معروف اضافه کرده است و ساختاری بهتر را به آن می‌دهد. مهارت بازیکنان نقش مهمی در پیروزی‌ها دارد اما همچنان سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای نقش خود را در گیم‌پلی بازی نشان می‌دهند. در روزهایی که با Gears 5 روزگار می‌گذارنید، می‌توانید همزمان Gears POP را روی گوشی خود نصب کنید و یکی از بهترین‌های استراتژیک سال را تجربه کنید. مهم نیست که کلش رویال بازی می‌کنید یا خیر؛ اگر سال‌ها است با مکانیسم مشابه‌ آثار استراتژیک آنلاین موبایل همراه بوده‌اید، این بازی هم می‌تواند شما را سرگرم‌ کند و طرفداران Gears of War مخصوصا علاقه بیشتری به آن خواهند داشت.

دانلود بازی Gears POP!

Tombshaft

Tombshaft

سبک: آرکید

استودیو سازنده: Lucky Kat Studios

مقاله‌های مرتبط:

Tombshaft یکی از بهترین پلتفرمرهای این ماه است که مکانیسم‌‌های متنوعی دارد و می‌توانید با علاقه تمام مراحلش را دنبال کنید. در گوشه گوشه این مقبره باستانی گنجی پنهان شده است که باید به سراغ‌شان بروید و مراحل را تمام کنید. وجود کاراکترهای منحصربه‌فرد و جدید کمک می‌کند که سکه‌های خود را برای مقصودی خوب خرج کنید و به‌دنبال قلعه‌های مختلفی باشید. مهم‌ترین خصوصیت بازی گیم‌پلی آن است و امکان هرگونه هنرنمایی در مراحل را به شما می‌دهد. می‌توانید از دیوارها حرکت کنید و با زمانبندی درست روی سر دشمنان خود فرود آیید. با کسب مهارت می‌توانید سرعت خود را بالا ببرید. می‌توانید حوصله کنید و گوشه گوشه مراحل را بگردید تا سکه‌های بیشتری را در چنته داشته باشید. با افزایش سرعت بیشتر سکه‌ها را از دست خواهید داد. باس‌ فایت‌های بازی در جثه‌های بزرگ حاضر هستند و بعد از چند مرحله باید آن‌ها را شکست دهید. مکانیسم شکست دادن آن‌ها متفاوت است و دشمنان کوچک مراحل قبلی به شما کمک می‌کند که بدون اشتباه مسیر خود را دنبال کنید. گرافیک بازی عالی و الهام گرفته از بهترین آثار نوستالژیک دهه‌های قبل است. نورپردازی‌ها با جزئیات در بازی کار شده است و حرکت در جای جای مراحل فارغ از گیم‌پلی آن لذت‌بخش است. سعی کنید به‌دنبال گنج‌های پنهان باشید و با امتیازات ویژه پاورهای ویژه را خریداری کنید. این پاورآپ‌ها اکشن بازی را بیشتر می‌کند و کار آسان‌تری در تقابل با باس‌ها خواهید داشت.

دانلود بازی Tombshaft

RelicHunter

RelicHunter

سبک: ماجرایی

استودیو سازنده: 111%

مقاله‌های مرتبط:

استودیوی 111٪ دیگر نام و آوازه‌ی خوبی برای خودش به‌پا کرده است و وجودش نامش کافی است تا طرفداران آثار اعتیادآور و پلتفورمینگ به‌سراغش بروند. بازی آیفون RelicHunter هم از این قاعده مسثنی نیست و یکی از بهترین‌های سبک خودش محسوب می‌شود. شما باید با شخصیت اصلی بازی زمین را حفر کنید و تا می‌توانید سکه‌ها و جواهرات را به‌دست آورید. دشمنان‌تان در این دنیا منتظرتان هستند و شما باید با تمرکز و سرعت کافی آن‌ها را نابود کنید. بیل شما کارکردهای مختلفی دارد و مبارزه یکی از آن‌ها است. در بخش ارتقای بازی می‌توانید سلاح‌های بیشتری بخرید و تاثیر ضربات خود را بالا ببرید. این ارتقا گاها الزامی است و دشمنان‌تان قدرت بیشتری در مراحل بعدی خواهند داشت. در بالای صفحه نوار سلامت خود را می‌بینید که حفر زمین و ضربات دشمنان روی آن تاثیر دارد. باید در مسیر خود بسته‌های سبزرنگ را پیدا کنید و امکان حضور بیشتر در دنیای بازی را به خود بدهید. گرافیک پیکسلی یکی از هنرهای اصلی سازنده بازی است و هیچ محدودیتی برای خلاقیت‌شان ایجاد نکرده است. انیمیشن‌ها جذاب هستند و حتی نورپردازی زیبایی را در خلال اعماق بیشتر زمین می‌بینیم.

دانلود بازی RelicHunter

Club Soccer Director 2020

Club Soccer Director 2020

سبک: ورزشی

استودیو سازنده: Go Play Games Ltd

فوتبال دوستان و مخصوصا علاقه‌مندان به مدیریت در این عرصه پرطرفدار می‌توانند بازی اندروید Club Soccer Director 2020 را تجربه کنند و با انبوهی از آیتم‌های شگفت انگیز همراه شوند. شما در این بازی یک باشگاه واقعی در اختیار دارید و باید از تمام جهات آن را مدیریت و به موفقیت برسانید. آمار و ارقام دقیق بازیکنان در اختیارتان قرار دارد و حتی می‌توانید با مربیان مختلف ارتباط برقرار کنید و بهترین‌شان را برای هدایت تیم استفاده کنید. ساختمان‌های فرعی باشگاه هم بسیار مهم هستند و باید زمین تمرین و آکادمی‌ پرورش استعدادهای جوان را احداث کنید. موارد مالی را در تیم مدیریت کنید و با احداث امکانات بهتر در ورزشگاه تماشاگران را تحت تاثیر قرار دهید. البته کسب نتایج بهتر بیشترین تاثیر را در گردش مالی خوب در باشگاه‌تان دارد. شما می‌توانید در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشید و بازیکنان جوان و بااستعداد را با قیمت‌های خوب خریداری کنید. برای این منظور باید مثل یک رهبر عمل کنید و با پیشنهاد‌ها معقول بازیکنان موردنظر سرمربی را استخدام کنید. بستن قرارداد و آوردن بندهای قرارداد مهم هم از وظایف شماست. مسابقات به‌صورت زنده پخش می‌شود و می‌توانید تغییرات را به‌صورت زمان واقعی اعمال کنید و نتایج را مشاهده کنید. بیش از ۳۰ لیگ در بازی وجود دارد که تنوع بیشتری را برای فعالیت به شما می‌دهد و مطمئن باشید که سازندگان آن‌ها را با جزئیات و اطلاعات کامل طراحی کرده‌اند. نقاط قوت و ضعف تیم‌ها را بشناسید و با بررسی عملکرد ده‌ساله بازیکنان، آن‌ها را برای تیم خود خریداری کنید.

دانلود بازی Club Soccer Director 2020

Pair Frenzy

Pair Frenzy

سبک: کژوال

استودیو سازنده: Rebel Arts Games

Pair Frenzy یکی از بهترین‌های سبک کژوال است که باید بلوک‌های صفحه بازی را یک به یک باز کنید و تصاویر هم‌شکل را درکنار همدیگر قرار دهید. این روند تا آخر ادامه دارد و تصاویر بیشتر اضافه می‌شود. در ادامه باید تمرکز خود را بالا ببرید و مراقب موانع هم باشید. حالت‌های مختلفی همچون محدودیت زمانی و محدودیت در انتخاب بلاک‌ها در بازی باعث می‌شود که چندین بار یک مرحله را انجام دهید و لذت واقعی رسیدن به بالاترین امتیاز را کسب کنید. خفاش‌ها و عنکبوت‌ها به‌عنوان مهم‌ترین دشمنان شما محسوب می‌شوند و با حرکت روی صفحه بازی، مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند. یک تم داستانی جذاب هم در بازی وجود دارد که مربوط‌به شخصیت‌های میوه‌ای جذاب آن است و کودکان از شنیدن و دیدن آن‌ها لذت خواهند برد. بازی از فرهنگ و سنت ژاپنی به‌نام کاوائی الهام گرفته است و سفر حماسی آن شباهت بسیاری به شخصیت‌های این سنت دارد.

دانلود بازی Pair Frenzy - Kawaii Match Up

Alpha Road

Alpha Road

سبک: کژوال

استودیو سازنده: 111%

Alpha Road یکی از عجیب‌ترین گیم‌پلی‌ها را در فهرست ما دارد و سبک و سیاق رقابت در آن کمی سخت است. استودیو سازنده بازی در ساخت آثار عجیب و غریب با مکانیسم خنده‌دار تبهر خاصی دارد و این بازی هم یکی از شاهکارهای این حقیقت است. در این اثر باید ماشین‌ خود را آماده کنید و در مسیری حرکت کنید که رقبای شما هیچ رحمی ندارند. از موانع مختلف عبور کنید و با استراتژی خوب دشمنان خود را سرنگون کنید. از بخش ارتقای بازی نهایت استفاده را ببرید و امتیازات خود را به سلاح‌های خونین تبدیل کنید. هرچه قدر ماشین قوی‌تری داشته باشید موفق‌تر هستید و نباید از سرعت زیاد اجتناب کنید. وقتی جلوتر از همه هستید، خطر در کمین شما است و یک لحظه غفلت در سرعت سر شما را بر باد خواهد داد. در هوا حرکات آکروبات انجام دهید تا هم از ضربات دشمنان جاخالی دهید و هم امتیازهای ویژه کسب کنید. تخریب و پرتاب شدن آهن آلات ماشین‌ها صحنه‌هایی آشنا در بازی هستند و انگار یکی از بهترین فیلم‌های هالیوودی را در این ژانر به‌نظاره نشسته‌ایم.

دانلود بازی Alpha Road

Rogue Adventure

Rogue Adventure

سبک: کارتی

استودیو سازنده: SharkLab Mobile

Rogue Adventure یکی از آثار کارتی و رقابتی نابی است که طرفداران این ژانر بهتر آن را درک می‌کنند. در این بازی کارت‌های متنوعی دارید و مراحل پشت‌سر هم می‌آیند تا با مأموریت خود آشنا شوید. فضای گرافیکی بازی نسبت به آثار مشابه عالی است و حس خوبی در هنگام بازی کردن دورها به بازیکنان می‌دهد. درک گیم‌پلی بازی بسیار آسان است و هرگز نیاز نیست که به‌صورت عمیق و پیچیده در مکانیسم بازی غرق شوید. درواقع با نسخه ساده‌سازی شده آثار این سبک در پلتفرم موبایل طرف هستیم و کسانی که برای اولین‌بار می‌خواهند یک بازی RPG تجربه کنند، حتما باید راه خودشان را از مسیرRogue Adventure ادامه دهند. مکانیسم بازی ترکیبی از نقش آفرینی و RPG است و هیچ‌گاه شخصیت‌ها و مأموریت‌هایش را فراموش نخواهید کرد. سازندگان گویا بیشتر وقت‌شان را در گرافیک آن گذاشته‌اند اما گیم‌پلی بازی همچنان چالش و طراوت خودش را دارد.

دانلود بازی Rogue Adventure

Renegade Racing

Renegade Racing

سبک: مسابقه‌ای

استودیو سازنده: Not Doppler

Renegade Racing یکی از بهترین‌های مسابقات آنلاین است که با بخش‌های متنوع می‌تواند روزها شما را سرگرم‌ کند. سبک و سیاق بازی کاملا مشخص است و فضایی دوبعدی برای نبردهای خونین ماشین‌سواری حاضر شده است. ماشین‌ها غول پیکر و در تنوع بالا آماده هستند و با امتیاز خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و سلاح‌های بیشتری رویش کار بگذارید. البته قدرت خرید هم دارید و با کسب مقام اول شانس بیشتری برای استفاده از اتوبوس و تانک‌های قدرتمند خواهید داشت. موانع بازی عالی هستند و به‌ ناگاه بارانی از بمب‌های دستی روی ماشین‌ها پیاده می‌شود. شبیه فیلم مسابقه مرگ گویی عناصر محیطی و انسان‌ها قصد کشتن شما را دارند و باید با مهارت‌های رانندگی‌تان جلوی آن‌ها بایستید. این اثر برای اولین‌بار تحت وب عرضه شد و حال شاهد حضور آن در پلتفرم موبایل هستیم. بازی چندنفره و آنلاین است و نباید انتظار هیچ رحم و مروتی از کسی داشته باشید. هر رقابت آنلاینی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و به‌دلیل اینکه بازیکنان واقعی هستند، پیروزی در آن شیرین‌تر از غلبه بر هوش مصنوعی است. ارتقای ماشین و کار گذاشتن بمب‌های پیشرفته برای شکست دادن دشمنان تاثیر زیادی در پیروزی‌ها دارد و باید از ماشین‌هایی که حس می‌کنید از شما قوی‌تر هستند دوری کنید. از سکوهای پرش با استراتژی بپرید و نگذارید که معلق بودن در هوا سرعت‌تان را کم کند.

دانلود بازی Renegade Racing

Stomped

Stomped

سبک: ورزشی

استودیو سازنده: Noodlecake Studios Inc

مقاله‌های مرتبط:

بازی Stomped را سوای اینکه طرفدار اسنوبرد و اسکیت‌برد هستید باید تجربه کنید و در دل ماجراهای آن غرق شوید. هرگز انتظار یک بازی ساده ورزشی را از این اثر نداشته باشید؛ چرا که همان ابتدا شما را سوپرایز می‌کند. Stomped با داشتن مکانیسم‌های پرتعداد و جذاب تا مدت‌ها فقط به‌شما آموزش می‌دهد که چه کارهایی می‌توانید در مسیرهای برفی و کوهستانی انجام دهید. این مکانیسم‌ها کاملا از هم جدا هستند و برای تسلط روی آن‌ها باید روزها تمرین کنید. با رسیدن به مهارت خواهید دید که لذت واقعی تجربه یک بازی موبایل چگونه است و فرق بین یک مبتدی و حرفه‌ای تا چه اندازه بیشتر است. به جزئیات توجه کنید و با گرفتن و رهاکردن درست صفحه‌نمایش، عملکرد خود را بالا ببرید. نوار سبز رنگ نشان‌دهنده میزان موفقیت شما است و اگر لحظه‌ای تعلل کنید، سقوط در انتظارتان خواهد بود. محیط‌های زیبا و حیرت‌انگیزی داریم که در خلال مراحل آن‌ها را خواهید دید. گرافیک پویا خبر از بارش باران و برف می‌دهد و هنرنمایی با اسنوبرد را در آن زیباتر می‌کند. از ترفندها استفاده کنید و فراموش نکنید که کنترل یک اسنوبرد در سرازیری می‌تواند چالش‌های زیاد و البته نفس‌گیری داشته باشد.

دانلود بازی Stomped!

Detention

Detention

سبک: ماجرایی

استودیو سازنده: Red Candle Games

طرفداران آثار ترسناک می‌توانند یکی از بهترین‌ آثار این استودیو ژاپنی را تجربه کنند. Detention شما را به مدرسه‌ای تسخیر شده می‌برد که ارواح در آن پرسه می‌زنند و ماجراجویی شما شروع می‌شود. وظیفه شما پرده‌برداری از داستان‌های پشت پرده است و گویا افراد و شیاطین نمی‌خواهند شما بیش از این پیش بروید. این داستان با روایت بی‌نظیر خالق ژاپنی همراه می‌شود و نتیجه تجربه‌ای است که تا پایان شما را میخکوب می‌کند. موسیقی عالی و استفاده از گرافیک هنری خاص، اتمسفر لازم را برای یک تجربه منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌ است و هرگز از اینکه به‌سراغش رفته‌اید پشیمان نخواهید شد. بازی با گیم‌پلی اشاره و کلیک دنبال می‌شود و شخصیت‌های زیادی را می‌بینیم که اطلاعات خوبی به‌شما می‌دهند. باید دوست و دشمن را بشناسید و کات‌سین‌ها را مو به مو نگاه کنید. سرنخ‌ها در همین تعامل شما با شخصیت‌ها هستند و نباید از حضور در محیط‌های تاریک ابایی داشته باشید.

دانلود بازی Detention

Hoppia Tale

Hoppia Tale

سبک: اکشن

استودیو سازنده: Ludic Side

مقاله‌های مرتبط:

طرفداران زلدا حتما با نام Hoppia Tale آشنا هستند. اثری که شما را به یک هارمونی از دست رفته می‌برد و شما وظیفه بازگرداندن شکوه به آن را برعهده دارید. شیاطین ازطریق پورتال‌های خاص به جهان هارمونی بازی قدم گذاشته‌اند و تعادل را از آن ربوده‌اند. حال شخصیت‌های مختلف در اختیار شما هستند و باید در یکی از بهترین گیم‌پلی‌های موبایل به‌سراغ مأموریت خود بروید. مکانیسم‌های خوبی در بازی ‌می‌بینیم که ایجادکننده یکی از بهترین پلفورمرهای این ماه‌ هستند. لایه‌های جدیدی را در سبک اکشن و ماجراجویی در بازی می‌بینیم که ممکن است در ابتدا برای‌تان نامانوس باشند. باس‌‌ها از جهانی غریبه آمده‌اند و سیستم مبارزه‌ای متفاوتی دارند. در مسیر خود ابزارها و امتیازات لازم را کسب کنید و نگذارید که دشمنان تاثیر زیادی روی نوار سلامت‌تان داشته باشند. نسخه‌های کلاسیک زلدا شباهت بیشتری به این اثر دارند و اگر طرفدار پروپاقرص نینتندو هستید و تازه با زلدا آشنا شده‌اید، Hoppia Tale اثری است که شما را با پلتفرم موبایل آشتی می‌دهد. المان‌های خوبی در محیط بازی دیده می‌شود که حتی در محیط‌های شلوغ به شما کمک می‌کند و باید یکی یکی هرکدام از دشمنان خود را شکست دهید. برخی از دشمنان قوی‌تر هستند و باید با احتیاط به آن‌ها نزدیک شوید.

دانلود بازی Hoppia Tale – Action Adventure

This Is the Police 2

This Is the Police 2

سبک: شبیه‌ساز

استودیو سازنده: HandyGames

This Is the Police 2 یک اثر خوش ساخت و جذاب است که کاربران موبایل هم بعد از گیمرهای کنسولی می‌توانند آن را تجربه کنند. وجود صحنه‌های سینمایی و روایت داستانی خاص باعث سرازیر شدن کاربران بیشتر به‌سمت آن شده است و دیگر نام این اثر هرگز بین بازیکنان ناشناس نیست. شما مسئول یک کلانتری در شهر شارپ‌وود هستید و باید مأموریت‌های مختلف را به کارکنان خود بدهید. گیم‌پلی بازی شدیدا سرگرم‌کننده است و با سیستم نوبتی باید شخصیت‌های خود را مدیریت کنید. مجرمین به مناطق مختلف حمله می‌کنند و گزینه‌های متنوعی برای شما وجود دارد. به‌کار بردن استراتژی حمله در بازی اهمیت دارد و سلاح‌های زیادی هم در منو به شما داده می‌شود. در ابتدا آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود و مکانیسم حرکت هرکدام از شخصیت‌ها به‌خوبی نشان داده می‌شود. یکی از بهترین ویژگی‌های بازی در صحنه‌های سینماتیک و کات‌سین‌هایی است که دیالوگ‌ دارد و دنبال کردن آن مثل یک سریال اکشن پلیسی جذاب و گیرا است. در آنسوی کار باید نقشه‌ی شهر را به‌خوبی نگاه کنید و باتوجه‌به قابلیت هرکدام از افسرها، آن‌ها را به مأموریت اعزام کنید. این بخش جزئیات خوبی دارد و حتی می‌توانید روی مهارت افسرهای خود کار کنید. برخی از آن‌ها از خون می‌ترسند و برخی هم از زیر کار در می‌روند. شما باید متخصص‌ترین افراد را برای مأموریت‌ها انتخاب کنید و اجازه ندهید و مجرمین از دست شما دربروند. گرافیک خاصی برای بازی انتخاب شده که ادامه‌دهنده راه نسخه مربوط‌به پلتفرم‌های دیگر است. شخصیت‌ها روزبه‌روز اضافه می‌شوند و هرکدام باتوجه‌به دیالوگی که دارند خودشان را به بازیکن می‌شناسانند. دوست و دشمن را بشناسید و سعی کنید از افرادی استفاده کنید که تجربه و تخصص لازم در شرایط بحرانی را دارند. مخفی‌کاری یکی از مهم‌ترین کارهای شما در بازی است در مراحل بعدی هم پیچیده‌تر می‌شود. باید موقعیت مجرمین را شناسایی کنید و از مسیری به آن‌ها نزدیک شوید که فرصت عرض اندام نداشته باشند. سعی کنید تا حد امکان آن‌ها را دستگیر کنید و از دست بردن به تفنگ خودداری کنید.

دانلود بازی This Is the Police 2

99 dead pirates

99 dead pirates

سبک: اکشن

استودیو سازنده: Anji Games

با 99 dead pirates می‌توانید یک اکشن تر و تمیز و البته متفاوت را تجربه کنید. سیستم کومبوها نبردهای شما را جذاب می‌کند و هرچه بیشتر باید فنون شخصیت اصلی بازی را بشناسید. دشمنان شما پرتعداد هستند و باید تا می‌توانید از مرگ دوری کنید. جاخالی دادن یکی از ترفندها است و باید در زمان مناسب بهترین ضربات خود را وارد کنید. شاید نیاز باشد که بارها و بارها یک کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که دشمن‌تان از پا درآمده است. از انفجارها دوری کنید و تا می‌توانید حرکات خود را سریع‌تر کنید. دشمنان بی‌رحمانه به‌سمت شما حمله می‌کنند و شما در نقش کاپیتان دزدان دریایی هستید که گویا در یک کابوس وحشتناک گیر افتاده است. گرافیک خاص و زاویه دوربین به‌خوبی این کابوس را به‌تصویر می‌کشد و دشمنان از همه طرف به شما حمله می‌کنند. سیستم بازی غیرخطی است و هرچه قدر که پیش‌ می‌روید به یک جنگجوی واقعی تبدیل خواهید شد.

دانلود بازی 99 dead pirates

Ulala: Idle Adventure

Ulala: Idle Adventure

سبک: نقش آفرینی

استودیو سازنده: X.D. Global

Ulala: Idle Adventure یکی از همان آثار خوش‌ ساختی است که طرفداران ساخت و ساز و مدیریت به‌دنبال آن بوده‌اند. بازی در عصر سنگی جریان دارد و المان‌های RPG و نقش آفرینی به بهترین شکل در بازی به کار برده شده است. سعی کنید به‌خوبی کسب درآمد کنید و مراقب دشمنانی باشید که بی‌هوا به شما حمله می‌کنند. منابع خود را مدیریت کنید و نگذارید که جایی از قلمروتان بدون دفاع باقی بماند. با اژدهایان خود تیم بسازید و با یک سیستم گسترده مهارت‌های خود را به نمایش گذارید. در این سیستم مهارت نقش بزرگی دارد و شخصیت‌ها هم هرکدام قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. سبک گیم‌پلی بازی نشان می‌دهد که هرکس می‌تواند روندی متفاوت داشته باشد و ارتقا و سفارشی سازی کاملا منوط به سلیقه خود کاربر است. دنیای اولالا منتظر شما است تا به برترین شکارچی تبدیل شوید و تا می‌توانید طرفداران خود را بالا ببرید.

دانلود بازی Ulala: Idle Adventure

Penguin Isle

Penguin Isle

سبک: شبیه‌ساز

استودیو سازنده: Habby

بازی Penguin Isle برای افرادی مناسب است که دوست دارند در محل کار یا استراحت خودشان با یک سرگرمی مشغول شوند و وقت‌شان بگذرانند. در این بازی شما باید پنگوئن‌ها را جمع‌آوری کنید و تا می‌توانید تعدادشان را بالا ببرید. برای این منظور باید یک زیست‌گاه برای‌شان بسازید و امکاناتش را بالا ببرید. شما در قطب شمال کار سختی پیش‌رو دارید و حیوانات دیگر در آن‌جا مشکلاتی برای‌تان ایجاد می‌کنند. به‌لطف گرافیک عالی این کار شدیدا لذت‌بخش است و در ادامه با افزایش تنوع علاقه‌ بیشتری به آن خواهید داشت. شما باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید و همیشه مدیریت پنگوئن‌های خود را فراموش نکنید. موسیقی آرام‌بخش با شما همراه است و قطب شمال هم در ساکت‌ترین وضع خود قرار دارد. بعد از یک روز طولانی در محل کار خود می‌توانید با این اثر به آرامش برسید و به‌سادگی تمام امتیازات خود را در بازی بالا ببرید. انیمیشن‌های ناز و زیبایی را از حیوانات می‌بینیم که همین موضوع کمک می‌کند بازیکن چشمانش به پنگوئن‌ها و دیگر حیوانات خیره شود. صدای امواج آرامش‌بخش است و پرسه‌زدن آرام حیوانات هم زیبایی آن را چندبرابر می‌کند. قطب شمال مناظر زیبایی دارد و سازندگان هم تا حد توان سعی در طراحی عالی آن داشته‌اند.

دانلود بازی Penguin Isle

در این مقاله گلچینی از بهترین‌ بازی‌های شهریورماه ۹۸ را از دیدگاه زومجی معرفی کردیم. شما هم می‌توانید در کامنت‌ها بازی‌هایی که این ماه تجربه کرده‌اید را با ما به اشتراک گذارید و امکان تجربه آن را به دیگران هم بدهید. پلتفرم موبایل نشان می‌دهد که برای تجربه یک شاهکار یا حداقل یک بازی سرگرم‌کننده نیازی نیست که پول‌ زیادی خرج کنید و در اکثر مواقع آثار شاخص استودیو‌های بزرگ این پلتفرم به رایگان در اختیار شما قرار دارند. شما برای نمونه می‌توانید بازی‌های معرفی شده در این مطلب را تجربه کنید و بدون صرف هیچ هزینه‌ای وارد ماجراجویی‌های This is the Police 2، پلتفورمینگ ناب Hoppia Tale و اتمسفر ترسناک و سنگین ژاپنی Detention شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده