نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی The Legend of Zelda: Link's Awakening در هفته اول انتشار

در هفته منتهی به ۳۰ شهریور، بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening موفق شد در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening، جدید‌ترین انحصاری کنسول سوییچ که در واقع یک بازسازی است، موفق شد در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. صدرنشینی این بازی، باعث شد تا Borderlands 3 که هفته پیش رتبه نخست را در اختیار داشت، یک پله سقوط را تجربه کند و به جایگاه دوم برسد. در جایگاه سوم، شاهد بازی Mario Kart 8 Deluxe هستیم که موفق شده سه پله صعود را تجربه کند و یکی دیگر از نماینده‌های نینتندو در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته باشد. 

بازی The Division 2

رتبه چهارم جدول فروش این هفته، در اختیار بازی Gears 5 قرار دارد که دو پله سقوط را تجربه کرده است و در رتبه پنجم هم شاهد بازی PES 2020 هستیم که آن هم دقیقا دو پله سقوط را تجربه کرده است. اما یکی از اتفاقات جالب این هفته، حضور بازی The Division 2 در رتبه شِشُم است؛ جالب از این حیث که این ساخته یوبی‌سافت صعود بسیار خوب ۱۴ پله‌ای را تجربه کرده و در این جایگاه قرار گرفته است. GTA V، پای ثابت جدول فروش هفتگی انگلستان که حتی انتشار Red Dead Redemption 2 هم نتوانست تاثیری روی فروش آن بگذارد، در رتبه هفتم قرار گرفته و حتی یک پله هم صعود داشته است. در رتبه هشتم شاهد بازی Spyro Reignited Trilogy هستیم که یک پله سقوط داشته و به نوعی جای این بازی و GTA V این هفته باهم عوض شده است. 

در نهایت در رتبه نهم جدول این هفته شاهد حضور بازی  Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم که یک پله صعود داشته و رتبه دهم هم در اختیار بازی NBA 2K20 قرار دارد؛ بازی که دو هفته پیش رتبه نخست جدول را در اختیار داشت اما هفته پیش به رتبه چهارم سقوط کرد و این هفته هم با ۶ پله سقوط در جایگاه دهم قرار گرفته است. در پی تغییرات این هفته جدول، بازی Greedfall که هفته پیش در رتبه پنجم قرار گرفته بود این هفته سقوط شدیدی داشته و در رتبه ۲۸ جدول دیده می‌شود. Super Mario Makers 2 هم دیگر بازی است که این هفته از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده و در رتبه دوازدهم قرار گرفته است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۳۰ شهریور را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-The Legend of Zelda: Link's Awakeningهفته اول انتشار
۲۱Borderlands 3از دست دادن صدر پس از یک هفته
۳۶Mario Kart 8 Deluxe-
۴۲Gears 5-
۵۳PES 2020-
۶۲۰The Division 2بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با صعودی ۱۴ پله‌ای
۷۸GTA V-
۸۷Spyro Reignited Trilogy-
۹۱۰ Crash Team Racing Nitro-Fueled-
۱۰۴NBA 2K20-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده