نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

ویژگی ها و امکانات سامانه پیام کوتاه سحر

پنل اس ام اس سحر از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده و تاکنون با چهار ورژن آپدیت شده توانسته بیش از نیم میلیارد پیامک برای ۲۰۰ هزار مشتری ارسال کند.

این روزها ارائه و راه اندازی یک سامانه پیامکی پرسرعت و با کیفیت به یکی از الزامات ضروری هر سازمان، نهاد و شرکت یا هر کسب و کاری تبدیل شده است. امروزه اکثر سازمان‌ها، دفاتر، آژانس‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی به منظور ارائه خدمات به مخاطبان یا مشتریان خود و نیز کاهش هزینه‌ها و کاهش مصرف و انرژی، نیاز به خرید پنل اس ام اس دارند تا از طریق آن بتوانند ارتباط خود را با مخاطبان و مشتریان خود حفظ کنند.

ممکن است شما هم برای راه اندازی سامانه پیام کوتاه به فکر خرید آن باشید و با کمی جست‌وجو به موارد متعددی از این قبیل برخورید. با این اوصاف، سردرگمی در انتخاب بهترین و معتبر ترین پنل پیامک امر بدیهی است. اما نکته مهم اینجا است که برای خرید پنل پیامکی باید ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیرید. اینکه پنل مورد نظر شما از سرعت و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و درواقع می‌توان گفت در حال حاضر نمی‌توان به هر نوع پنل اینچنینی اطمینان کرد. در اقدام به خرید و انتخاب بهترین پنل پیامکی باید سؤال‌هایی را در ذهن خود مطرح کنید: اینکه یک سامانه ارسال پیام کوتاه معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه می‌توان از خدمات آن‌ها مطمئن شد؟ یا یک سؤال اساسی که کدام یک از این پنل‌های اس ام اس برای کسب‌و‌کار شما مفید‌تر است؟ همان‌طور که برای پیش برد اهداف کسب‌و‌کار یا فعالیت خود نیاز به نقشه راه و هدف گذاری‌های مطلوب دارید برای رسیدن به یک پنل اس ام اس ایده آل در جهت اهداف خود، نیاز به انتخاب مناسب خواهید داشت. بنابراین در این مطلب سعی داریم درباره ویژگی‌های یک سامانۀ پیامکی خوب با شما صحبت کنیم. برخی از سامانه‌های ارسال پیامک می‌توانند ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند.

انتخاب مناسب و مطلوب

طبیعتا برای هر کاربر متفاوتی، یک سامانه پیامکی باید نیازهای مختلفی را رفع و رجوع کند. به‌طور مثال یک کسب‌و‌کار کوچک و نه چندان پیچیده همه نیازهای یک سازمان بزرگ با امکانات زیاد را نیاز ندارد. اینکه پنل اس ام اس بتواند نسبت به نیاز هر کاربر عمل کند و به‌نوعی به آن حق انتخاب بدهد که از کدام ویژگی‌ها و خدمات می‌خواهد استفاده کند بسیار مهم به نظر می‌رسد تا کاربران را مجبور به استفاده از امکاناتی که به آن‌ها نیازی ندارند نکند و در انتخاب پنل خود باید این موضوع را در نظر بگیرید که کدام یک از کاربردهای آن به درد فعالیت شما می‌خورد.

سامانه پیامک سحر

پنل کاربری اختصاصی

اینکه شما بعد از خرید پنل پیامکی بتوانید صفحه اختصاص خود را داشته باشید و از طریق آن به اهداف مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. معمولاً پس از خرید پنل اس ام اس، یک پنل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. به این ترتیب کاربر می‌تواند با ورود به پنل به مشتریانش یا مخاطبان مورد نظرش پیامک ارسال کند. بدین ترتیب شما به‌راحتی و انعطاف پذیری بالایی می‌توانید کار خود را پیش ببرید.

یک سامانه ارسال پیام کوتاه خوب این ویژگی را باید داشته باشد تا کاربر به‌سادگی و راحتی با آن بتواند کار کند و رابط کاربری ساده و قابل فهمی داشته باشد. چرا که هرچه کار با این پنل‌ها آسان تر باشد کاربر ارتباط بهتری با آن برقرار می‌کند و رضایتش را جلب می‌کند.

ارسال پیامک با قابلیت تفکیک

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک پنل پیامکی خوب، می‌تواند قابلیت تفکیک پذیری دقیق باشد. اینکه پیامک با تفکیک بر حسب نقشه و مکان مشخص انجام بگیرد یا بر حسب سن و جنس تعریف شود که بتواند قابلیت تفکیک دقیق در ارسال اس ام اس انبوه داشته باشد تا نیاز کاربر برای شناسایی جامعه هدف خود را به خوبی برطرف کند. برای مثال شما وقتی می‌خواهید روز زن را به مخاطبان خود تبریک بگویید به‌راحتی بتوانید ضمن تفکیک فقط به خانم ها پیامک ارسال کنید. یا اگر پیامی مناسب رنج سنی خاصی دارید فقط به یک بازه سنی پیام بفرستید. یا مثلا می‌توان با ارسال شماره‌ی دانشجویی متن خاصی را نظیر نمره‌ی درس یا انتخاب واحد برای وی به‌صورت خودکار ارسال کرد. همچنین ارسال ازطریق نقشه آنلاین هم می‌تواند در طرف مزیت‌های یک پنل خوب قرار بگیرد؛ ضمن اینکه کاربر انتظار دارد ارسال پیامک محدود به اپراتور خاصی نباشد و تمام اپراتورهای حال حاضر کشور را پوشش دهد. بنابراین توجه به این موضوعات برای راه اندازی و خرید یک سامانه پیام کوتاه بسیار موثر خواهد بود.

خدمات و پشتیبانی

این موضوع که شما با خرید پنل مورد نظر خود به خدمات مطلوب برسید بسیار حائز اهمیت است. یک سامانه خوب از پشتیبانی خوب باید بهره ببرد تا شما در صورت مشکل یا چالش سریعا به آن دسترسی پیدا کنید. چنین محیطی باید در عین سادگی بیشترین امکانات را برای کاربران فراهم کند و هم اینکه برای ارائه پشتیبانی و خدمات هزینه مازاد از کاربر دریافت نکند. پشتیبانی تلفنی برای پنل ویژگی مهمی است؛ چرا که نسبت به دیگر راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی در دسترس‌تر و مفید‌تر است و شما زودتر به پاسخ مطلوب می‌رسید. به واقع باید بگوییم دسترسی آسان به امور پشتیبانی یکی از ویژگی‌های مهم یک پنل پیامک خوب به شمار می‌رود و باید حتما در نظر گرفته شود.

سرعت و کیفیت

شما دوست دارید وقتی پنل خاصی را خرید کرده‌اید با سرعت بالا و دقیق‌تری پیام کوتاه مورد نظر خود را ارسال کنید. اینکه سامانه ارسال پیام کوتاه شما کیفیت مطلوب و سرعت مناسبی را در ارسال پیامک داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند تا حد زیادی کاربری شما را دل انگیز‌تر کند تا بدون مشکل و با سرعت بالا اس ام اس‌های خود را به شماره‌های هدف خود یا شماره موبایل‌های اداری و تجاری ارسال کنید. برای همین قبل از اینکه تعرفه ارزان شما را جذب کند، باید اول سرعت و کیفیت پنل شما را جذب کند.

تعرفه منطقی و مناسب

تعرفه یکی از فاکتور‌های مهم محسوب می‌شود. همواره فقط درنظرگرفتن پنل‌های ارزان و کم هزینه، معیار خوبی برای انتخاب پنل اس ام اس خوب به حساب نمی‌آید. شما باید ضمن درنظرگرفتن نیاز ها و امکانات و کاربردهایی که می‌خواهید به انتخاب خرید خود دست پیدا کنید. اینکه پنل مورد نظر شما نسبت به ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارد تا چه حد قیمت و تعرفه منطقی دارد، مهم‌تر از هر چیزی به نظر می‌رسد. بنابراین سعی کنید قیمت ارسال پیامک را با امکاناتی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد مقایسه کنید.

سامانه پیامک سحر

وب سرویس پیشرفته ارسال پیام کوتاه

برخورداری از وب سرویس قدرتمند و پرسرعت از نکات مهمی به حساب می‌آید. ارسال پیامک انبوه نیاز به سرویس‌های متنوع و بانک اطلاعاتی به روز دارد تا کار با آن را لذت بخش کند. وب سرویس پیامک برای ارسال کد ثبت‌نام به مشتری ها یا مخاطبان از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پنل پیامکی به حساب می‌آید. یک پنل خوب باید امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه را از هر پلتفرم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای شما فراهم کند؛ ضمن اینکه سرعت در ارسال وب سرویس بسیار مهم به نظر می‌رسد و باید در خرید هر سامانه ای به آن توجه کرد.

کنترل پنل

اینکه شما به‌راحتی بتوانید با موبایل، تبلت و لپ‌تاپ خود کنترل پنل شخصی خود را در دست داشته باشید و ازطریق آن‌ها در هر جایی که هستید به ارسال پیامک مد نظر خود بپردازید و صفحه خود را به‌طور اختصاصی مدیریت کنید.

نتیجه‌گیری

بحث داغ راه اندازی و خرید سامانه ارسال پیام کوتاه در روز های اخیر باعث شد تا ما در این یادداشت به بررسی فاکتورهای مختلف برای انتخاب پنل پیامکی مناسب با ویژگی‌های ایده آل بپردازیم. برای هر کاربری بسیار مهم است که این سامانه بتواند تا حد زیادی امکانات خوبی ارائه بدهد و امیدواریم این مطلب مفید واقع شده باشد.

پنل اس ام اس سحر با بهره بردن از امکانات و ویژگی‌های پر کاربرد و وب سرویس‌های مختلف برای هر فعالیت، کسب‌و‌کار یا سازمانی می‌تواند یکی از گزینه‌ها در انتخاب و خرید سامانه‌های پیامکی باشد. اگر به فکر راه اندازی سامانه با کیفیت مد نظر خود هستید می‌توانید با پنل در ارتباط باشید.

هر سال که از فعالیت سامانه پیامک سحر گذشت چند خدمت جدید بر حسب نیاز و نظرسنجی کاربران برای آن‌ها به آپدیت جدید سال اضافه شد.

پنل ارسال اس ام اس سحر https://www.saharsms.com با خدمات جامع و کامل در زمینه ارسال پیام کوتاه انبوه تمامی نیاز کاربران در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی به‌صورت هدفمند با در اختیار داشتن بانک های اطلاعاتی به روز و قوی به پشتوانه هفت سال تجربه در حوزه ارسال پیامک به‌صورت گروهی و حل مشکلات کاربران به اتکای سرویس‌های قوی و این نگاه که باید اول دید نیاز کاربران در حوزه ارسال پیامک باتوجه‌به پیشرفت سریع تکنولوژی در این حوزه چیست توانسته برندی شناخته شده و معتبر در بخش خدمات پیامک کوتاه تبلیغاتی و ارسال پیامک به‌صورت حرفه‌ای برای تمام کاربران خود باشد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده