// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

مبارز جدید بازی Dissidia Final Fantasy NT به‌زودی معرفی می‌شود

استودیو Square Enix در استریم خود که فردا پخش می‌شود، مبارز جدید بازی Dissidia Final Fantasy NT را معرفی خواهد کرد.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که در تاریخ ۲ مهرماه طی استریمی که ازطریق اکانت یوتیوب Square Enix پخش می‌شود، مبارز جدید بازی مبارزه‌ای Dissidia Final Fantasy NT معرفی خواهد شد. این استریم در ساعت ۱۴:۳۰ فردا ۲ مهرماه برگزار می‌شود.

اگرچه تاکنون هیچ خبری در مورد اینکه این شخصیت جدید چه کسی خواهد بود درز نکرده است، اما شایعاتی بین جامعه‌ی‌ طرفداران بازی Dissidia Final Fantasy NT در حال گسترش است که بنا بر این شایعه‌ها این شخصیت ممکن است کاراکتر Vivi از بازی Final Fantasy IX و یا کاراکتر Zack Fair از بازی Final Fantasy VII باشد. احتمال حضور شخصیت Zack بیشتر ممکن به نظر می‌رسد زیرا مدیر بازی تاکیو کوجیروکا (Takeo Kujiraoka) طی مصاحبه‌ای در مراسم TGS سال گذشته گفت:

بازیگر صداپیشه ژاپنی شخصیت Zack نزد من آمد و گفت که می‌خواهد در این بازی حضور پیدا کند و من هم فکر می‌کنم که ما باید درنهایت به سراغ او برویم.

بازی Dissidia Final Fantasy NT پس از انتشار به‌صورت مداوم شخصیت‌ها و لباس‌های جدیدی دریافت می‌کند و همچنین یک ورژن free trial این بازی نیز توسط شرکت عرضه شده است. دو کاراکتر Cloud و Squall نیز با ظاهر بازی Kingdom Hearts خود نیز به‌تازگی به این بازی اضافه شده‌اند. همچنین سایت DualShockers در مورد آینده سری Dissidia با مدیر بازی Dissidia Final Fantasy NT صحبت کرده است و کوجیروکا اظهار داشت که بیشتر علاقه دارد سبک بازی سنتی در سبک «رو در رو» را امتحان کند اما اجرای چنین چیزی در آخرین بازی این سری ممکن نیست.

بازی Dissidia Final Fantasy NT در حال حاضر در سراسر جهان برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و پی سی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده