نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

رویداد گیم کانکشن فرانسه پیشنهادی ویژه برای بازی سازان ایرانی در نظر گرفته است

تیم برگزاری رویداد گیم کانکشن فرانسه پیشنهاد ویژه‌ای را برای حضور بازی‌سازان ایرانی در این رویداد به آن‌ها ارائه کرده است.

بنابر گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برگزارکنندگان رویداد گیم کانکشن (Game Connection) فرانسه در سال جاری شرایط ویژه‌‌ای را برای حضور بازی‌سازان ایرانی در این رویداد در نظر گرفته‌اند. این شرایط شامل دو تخفیف هستند. آن دسته از بازی‌سازان ایرانی که قصد برپاکردن غرفه در این رویداد را دارند، می‌توانند با پرداخت ۹۹۰ یورو این کار را انجام دهند. هزینه اجاره غرفه برای دیگر بازی‌سازان ۳۴۵۰ یورو خواهد بود. با پرداخت این هزینه، علاوه‌بر غرفه چهار متری دو بلیت تجاری نیز به متقاضیان تعلق خواهد گرفت. بلیت تجاری ویژه رویداد نیز با قیمت ۵۹۰ یورو به بازی‌سازان ایرانی فروخته خواهد شد. قیمت واقعی این بلیت ۱۷۹۰ یورو است.

رویداد گیم‌کانکشن فرانسه از ۲۹ تا ۳۱ اکتبر مصادف با ۷ تا ۹ آبان ماه برگزار خواهد شد. بازی‌سازانی که ویزای شنگن داشته‌اند یا به این منظور وقت سفارت دارند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. بازی‌سازان علاقه‌مند می‌توانند برای اعلام حضور یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق این آدرس ایمیل با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ارتباط باشند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده