// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Renegade Racing؛ نبردهای دیوانه‌ وار آنلاین

بازی Renegade Racing نبردهای آنلاین و دیوانه‌وار چندنفره را برای‌تان به‌همراه می‌آورد و توان دست کشیدن از رقابت‌ها را نخواهید داشت. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Renegade Racing ساخته جذابی است که رقابت‌های آنلاین چندنفره را برای‌تان به‌همراه می‌آورد و استودیو Not Doppler عملکرد درخشانی در این زمینه دارد. این بازی اندروید تاکنون بیش‌از ۱۸۰ میلیون بازیکن دارد و نوید این را می‌دهد که هرزمان خواستید وارد مسابقات شوید و با ۴ نفر دیگر نبرد کنید. بازی جذاب دنبال می‌شود و حتی فیزیک ماشین‌ها هم به‌گونه‌ای است که دیوانه‌وار بودن آن را حس خواهید کرد.

بازی آیفون Renegade Racing در حالی آغاز می‌شود که با مکانیسم‌های آن آشنا می‌شوید و دکمه‌های کنترلی کم کم ظاهر می‌شوند. با این دکمه‌ها می‌توانید سرعت خود را مشخص و تعادل ماشین را در سربالایی و سرازیری‌ها و همچنین هنگام پرش حفظ کنید. پایه و اساس بازی روی بخش چندنفره استوار شده است و بازیکنان بسیاری منتظر هستند تا به‌ آن‌ها اضافه شوید و شانس خود را برای پیروزی امتحان کنید. البته کار شما در ابتدای راه بسیار راحت است و معمولا در لول‌های اولیه جایگاه اول در اختیار شما است. این مرحله Leaner نام دارد و با افزایش سطح وارد باشگاه حرفه‌ای ها خواهید شد. این بخش دیگر شوخی‌بردار نیست و همه‌ی بازیکنان خبره‌ی بازی برای اول شدن تلاش می‌کنند. چون بازیکنان واقعی هستند هیجان و آدرنالین بازی شدیدا بالا است و باید از کوچک‌ترین فرصت‌های خود استفاده کنید. در مسیرها باهوش باشید و به‌فکر تمرکز روی عبور بهتر از موانع در کنار سرعت بالا باشید. ایجاد تعادل بین این دو حقیقت بسیار کار دشواری است و برای اول شدن باید متفاوت از دیگر بازیکنان باشید. ماشین‌های متنوع امکان این را ایجاد می‌کند که از سلاح‌ها و گلوله‌های آتشین استفاده کنید و به‌موقع حریفان خود را از دور خارج کنید. قطعا همین امر برعلیه شما هم برقرار است و باید مراقب باشید که با نزدیک شدن بیش‌از حد به دیگر شرکت کنند‌ه‌ها، زمینه‌ساز نابودی خود نشوید.

Renegade Racing

بازی Renegade Racing از بخش ارتقای جذابی بهره می‌برد و می‌توانید سرعت و عملکرد و البته سلاح‌های ماشین خود را تغییر دهید. ماشین‌های بسیاری در انتظار شما هستند و هرکدام مکانیسم خاصی در زمینه سپر و حملات خود دارند. جثه‌ی آن‌ها هم فرق می‌کند و می‌توانید با برداشتن اتوبوسی بزرگ دست بالا را حفظ کنید. سعی کنید در مسیر خود شیرین‌کاری کنید و امتیاز بهتری کسب کنید. یکی از بهترین پاورآپ‌های بازی توربو است که می‌تواند سرعت شما را بالا ببرد و پیروزی را برای شما آسان کند. همین شیرین‌کاری‌ها یکی از مهم‌ترین منابع برای توربو است و اگر می‌خواهید پیروز شوید حتما باید درجه‌ی توربوی خود را بالا نگه دارید. رقابت‌ها بسیار حماسی است و گویا یکی از فیلم‌های اکشن و خونین هالیوودی را به نظاره نشسته‌ایم.

Renegade Racing رقابتی دیوانه‌وار است که می‌توانید به‌صورت چندنفره تجربه کنید و هیچ‌گاه هم از آن سیر نخواهید شد

شما در بازی Renegade Racing می‌توانید از پوسته‌های مخصوص استفاده کنید و رنگ و لعاب خوبی به ماشین خود بدهید. ارتقای ماشین جزو همین موارد است و باید پوسته‌های خود را هماهنگ کنید. افراد دیگر با عکس خودشان شرکت می‌کنند و همین جذابیت بازی و حس و حال دیگر افراد را بالا می‌برد. شما هم می‌توانید اسم خود را تغییر دهید و یک لوگوی خاص و منحصربه‌فرد برای خود بسازید. مسیرها شامل غارهای یخی و جزایر آتشین است و هرکدام مانع خاصی دارند که تکرار را از بازی خارج می‌کنند. شما باید سعی کنید که ماموریت‌های خود را یک به یک انجام دهید تا ماشین‌های جدید برای‌تان باز شوند. این ماشین‌ها سوای بخش ارتقا است و مخصوص لولی است که به‌تازگی به آن وارد می‌شوید.

Renegade Racing

مسیرها کاملا غیرقابل پیش‌بینی هستند و شما درصورت عقب افتادگی اصلا نباید ناامید شوید و تلاش خود را ادامه دهید

مسیرها در بازی Renegade Racing همزمان با ورود رقبا آتش گرفته می‌شود و سنگ و چوب و آهن پرتاب می‌شود تا راننده‌های غیرحرفه‌ای از دور خارج شوند. گویا این رقابت‌ها باید با خون و خشونت همراه شود تا هیجان بازیکنان بالا رود و نهایت مهارت خود را به کار ببرند. شرایط آب و هوایی مختلف هم حس و حال خوبی به‌شما می‌دهد و چراغ ماشین‌ها فضای خوبی در این گرافیک نه‌چندان جذاب ایجاد می‌کند. شما هر روز می‌توانید با مراجعه به بخش بهترین بازی های اندروید و آیفون از آثار شاخص خبردار شوید و با مطالعه مقاله‌ها بازی‌های موردعلاقه خود را دریافت کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های بازی عدم ناامیدی بازیکنان است. این روند بدین خاطر است که مسیرها کاملا غیرقابل پیش‌بینی هستند و هرزمان ممکن است که شما بتوانید فاصله طولانی عقب افتادگی را جبران کنید و نفر اول رقابت دچار مشکل شود و از دور خارج شود.

بازی Renegade Racing نه گرافیک چندان خوبی دارد و نه جزئیات آن به‌خوبی کار شده است، اما این موارد کم‌ اهمیت‌ترین مواردی هستند که می‌توانید به آن فکر کنید. بازی دیوانه‌وار دنبال می‌شود و گیم‌پلی‌ای دارد که هر روز به سراغش خواهید آمد و شانس خود را برای اول شدن در رقابتی چندنفره امتحان می‌کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را می‌توانید در ادامه دریافت و مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Renegade Racing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده