نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

حضور کارا بوینو و میچ پیلگی در فصل پنجم سریال Supergirl

کارا بوینو، بازیگر سریال Stranger Things و میچ پیلگی، بازیگر سریال The X-Files، به لیست بازیگران فصل پنجم سریال Supergirl (سوپرگرل) اضافه شدند.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، کارا بوینو، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و میچ پیلگی، بازیگر سریال The X-Files (پرونده‌های ایکس)، نقش دو شخصیت باستانی و بیگانه را در فصل پنجم سریال ابرقهرمانی Supergirl (سوپرگرل) ایفا خواهند کرد. ملیسا بنویست در نقش کارا دنورس/ سوپرگرل، چیلر لای در نقش الکس دنورس، مکاد برکز در نقش جیمز اولسن، جرمی جردندر نقش وینسلو شات، دیوید هیروود در نقش هنک هنشاو/ جان جونز، کالیستا فلوکهارت در نقش کت گرنت، کریسوفر وود در نقش مون ال، کتی مک‌گراث در نقش لینا لوتر، اودت آنابل در نقش سامانتا آریاس/ رین و تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت/ سوپرمن از جمله بازیگرانی بودند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.

سوپرگرل (Supergirl)

کارا بوینو نقش شخصیت Gamemnae را در فصل پنجم سریال Supergirl ایفا خواهد کرد؛ شخصیتی که از سیاره زمین در برابر کارهای ابلهانه بشر در طول تاریخ، محافظت کرده است که البته این شخصیت در کنار هم‌نوعان خود یک هدف دارند و آن هم تسخیر زمین و به زیر کشیدن نژاد بشر از طریق تکنولوژی است. شخصیت Gamemnae، شخصیتی فریبکار، جذاب و البته بی‌رحم توصیف شده است.

میچ پیلگی نیز برای ایفای نقش شخصیت راما خان در نظر گرفته شده است؛ شخصیتی که توانایی کنترل چهار عنصر باستانی خاک، آتش، آب و هوا را دارد و به مدت میلیون‌ها سال این وظیفه به وی محول شده است که از سیاره زمین در برابر کارهای شرورانه‌ای که بشر انجام می‌دهد، محافظت کند، اما وظیفهٔ جدید او همراهی سوپرگرل و لنا و حرکت به سوی جبههٔ جنگ است.

سریال سوپرگرل توسط گرگ برلانتی، الی آدلر و کریس برگ خلق شده است. این مجموعهٔ تلویزیونی کار خود را از تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۵ (۴ آبان ماه ۱۳۹۴) آغاز کرد و تا این لحظه با پخش چهار فصل به روند خود ادامه داده است. همچنین گرگ برلانتی، سارا اسچکتر، رابرت راونر و جسیکا کولر به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند. فصل پنجم سریال Supergirl از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ماه ۱۳۹۸)، روی آنتن شبکه CW خواهد رفت.

آخرین نقش‌آفرینی کارا بوینو در تلویزیون، حضور در فصل سوم سریال پرطرفدار Stranger Things بود که در این سریال وی با بازیگرانی چون میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی همبازی بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده