نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

رویداد Maximus Cup تازه بازی Tetris 99 شامل پاداش‌هایی برای بازی Super Kirby Clash است

رویداد Maximus Cup تازه‌ی بازی Tetris 99 برای نینتندو سوییچ به بازی Super Kirby Clash مرتبط است و پاداش‌هایی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی بتل رویال معمایی Tetris 99 در طول برنامه‌ی نینتندو دایرکت تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) میزبان یک به‌روزرسانی سنگین شد که چندین حالت تازه و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرد. در آن روز همچنین بازی رایگان Super Kirby Clash به‌عنوان نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Team Kirby Clash Deluxe که پیش از این در دسترس کاربران نینتندو 3DS قرار گرفته بود، معرفی و منتشر شد. حال در میان اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو از کراس‌اور بین بازی‌های Tetris 99 و Super Kirby Clash خبر داده است.

در رویداد Maximus Cup این هفته شاهد کراس‌اور این دو بازی خواهیم بود. البته در گذشته هم کراس‌اورهای دیگری بین بازی Tetris 99 و بازی‌های Splatoon 2 و Fire Emblem: Three Houses برگزار شده بود و این مورد جدیدی به حساب نمی‌آید. درست به مانند رویدادهای پیشین، بازیکنان با کسب ۱۰۰ امتیاز قادر خواهند بود تا پس‌زمینه‌ی محدود Super Kirby Clash را از آن خود کنند. نکته‌ی جالب ماجرا اما پاداشی است که برای بازیکنان در Super Kirby Clash در نظر گرفته شده است. کسانی که امتیاز مورد نیاز یادشده در این رویداد را کسب کنند، تعداد نود و ‌نُه Gem در بازی Super Kirby Clash نیز به دست می‌آورند.

با توجه به اینکه با پرداخت پول می‌توان به خریداری Gem در بازی Super Kirby Clash اقدام کرد، این رویداد Maximus Cup بازی Tetris 99 فرصت خوبی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا مقداری پول پس‌انداز کنند. کاربران از حالا تا ساعت ۱۰:۲۹ دقیقه‌ی ۲ مهر قادر به تجربه‌ی رویداد Maximus Cup مربوط‌به بازی Super Kirby Clash خواهند بود. کمپانی Nintendo با انتشار توییتی درباره این رویداد ویژه اظهار داشت:

درحال‌حاضر هفتمین رویداد Maximus Cup بازی Tetris 99 به مناسبت انتشار بازی رایگان Super Kirby Clash در دسترس قرار گرفته است. برای دریافت پس‌زمینه‌ی بازی و ۹۹ عدد Gem برای استفاده در بازی Super Kirby Clash، میزان ۱۰۰ امتیاز به دست آورید.

هر دو بازی تتریس 99 و Super Kirby Clash هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول هیبریدی Nintendo Switch قرار دارد. همچنین بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی بازی Tetris 99 را خریداری کنند و از تجربه‌ی آن لذت ببرند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی Tetris 99 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده