نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

حضور امیلی بیچام در فیلم Cruella

امیلی بیچام، بازیگر برندهٔ جایزه کن، به لیست بازیگران فیلم Cruella (کروئلا) شرکت والت دیزنی پیوست و همبازی اما استون و اما تامپسون در این فیلم شد.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، امیلی بیچام، بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود که بیش‌تر با نقش‌آفرینی در فیلم !Hail, Caesar (درود بر سزار!) برادران کوئن شناخته می‌شود و امسال نیز در جشنواره فیلم کن خوش درخشید و برای بازی در فیلم Little Joe (جو کوچولو) جسیکا هاسنر، جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را از آن خود کرد، در فیلم Cruella (کروئلا) شرکت والت دیزنی (Walt Diseny) حضور خواهد داشت و یکی از نقش‌های اصلی را ایفا خواهد کرد. جوئل فرای، پاول والتر هاوسر و اما تامپسون، دیگر بازیگران فیلم مورد انتظار Cruella هستند.

Emily Beecham

از معرو‌ف‌ترین فیلم‌هایی که امیلی بیچام در آن حضور داشته است می‌توان به فیلم 28Weeks Later (بیست‌وهشت هفته بعد)، فیلم Basement (زیرزمین) و فیلم Berlin, I Love You (برلین، دوستت دارم) اشاره کرد. این بازیگر در مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم کروئلا از اوایل ماه جاری در شهر لندن رسماً آغاز شده که تصاویری از پشت صحنه این فیلم نیز فاش و منتشر شد. فیلم Cruella با بازی اما استون، در واقع اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود. اتفاقات فیلم Cruella قرار است در دههٔ ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت که نسبت به دیگر کارهای لایو اکشن ظاهراً قرار است کمی متفاوت باشد. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات) و فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده خواهد داشت و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و دانا فاکس به او در نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن کمک خواهد کرد. 

فیلم Cruella پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ماه ۱۳۹۹) اکران شود، اما مدتی پیش اعلام شد اکران این فیلم لایو اکشن چند ماه عقب افتاده و حال فیلم Cruella برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده