نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پوستر جدید سریال Watchmen با حضور آنجلا آبراهام منتشر شد

شبکه HBO پوستری جدید از سریال Watchmen (واچمن) منتشر کرد که در این پوستر شاهد حضور رجینا کینگ هستیم که نقش شخصیت آنجلا آبراهام را در این سریال ایفا می‌کند.

اواخر ماه تیر امسال بود که شبکه HBO در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 تریلر جدیدی از فصل اول سریال Watchmen (واچمن) را منتشر کرد که این تریلر نگاه بهتری از این سریال مورد انتظار و متفاوت از کمیک تحسین‌شده به همین نام را ارائه داد. چند روز پیش نیز تریلر جدیدی از سریال Watchmen منتشر شد که حاوی تصاویر جدید بسیاری بود و این تریلر اطلاعات بیشتری از اتفاقات و داستان سریال به اشتراک می‌گذاشت. حال نیز شبکه HBO با توجه به زمان اندکی که تا شروع پخش این سریال باقی مانده است، پوستری جدید منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور رجینا کینگ هستیم که نقش شخصیت پروتاگونیست آنجلا آبراهام را ایفا خواهد کرد. پوستر منتشرشده را در پایین مشاهده می‌کنید:

Watchmen

شبکه HBO مدتی پیش زمان شروع پخش سریال Watchmen را تأیید و اعلام کرده که طبق آن، پخش هفتگی سریال واچمن قرار است از روز یکشنبه، ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۸ مهر ماه ۱۳۹۸) آغاز شود. فصل اول این سریال که اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر آلن مور است، در ۱۰ قسمت تولید شده است. دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد.

جرمی آیرونز در نقش ادرین وایت (آزیمندیس)، رجینا کینگ در نقش آنجلا آبراهام، دان جانسون در نقش رئیس جاد، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مأمور بلیک/سیلک اسپکتر، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، اندرو هاوارد در نقش Red Scare، یحیی عبدالمتین دوم در نقش کال آبراهام، تام میسون در نقش مارکوس ماز (مایم)، فرانسیس فیشر در نقش جین کراوفورد، جیکوب مینگ-ترنت در نقش پاندا، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون (Marionette)، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو در نقش لیدی تی (Lady T) و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده