نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی استراتژی Narcos: Rise of the Cartel با انتشار تریلری معرفی شد

بازی Narcos: Rise of the Cartel با اقتباس از یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سریال‌های نت فلیکس به‌زودی عرضه می‌شود.

چند سالی است که شبکه‌های تلویزیونی با ساخت و تولید آثار و سریال‌های با کیفیت، توانسته‌‌اند توجهات زیادی را به سمت این صنعت جلب کنند. یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های اخیر را به جرات می‌توان به سریال انحصاری نت فلیکس نسبت داد. سریال Narcos برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ پخش شد و به‌دلیل داستان جذاب و بازیگرهای قوی خود، روز به روز به تعداد بینندگان خود اضافه شد. سریال داستان کارتل مواد مخدر در کشور کلمبیا و کشمکش‌های آنها با پلیس را روایت می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Curve Digital، بازی استراتژی Narcos: Rise of the Cartel با اقتباس از این سریال را به‌زودی منتشر می‌کند.

بازی قرار است در سبک استراتژی و به‌صورت مبارزات نوبتی عرضه شود. در دو تریلری که تیم سازنده بازی منتشر کرده‌‌اند، مبارزات و تنش‌های بین دو گروه کارتل مواد مخدر و مامورهای سازمان DEA را کاملا به تصویر می‌کشد. در ادامه شما را دعوت به تماشای تریلر معرفی گروه کارتل بازی Narcos: Rise of the Cartel می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Narcos: Rise of the Cartel قرار است تعدادی از شخصیت‌های محبوب و اصلی سریال نیز حضور داشته باشند و گیمر می‌تواند از بین آنها انتخاب کند. نکته مهم این است که تمام این شخصیت‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند که می‌توانند به نحوی در مبارزات به گیمر کمک کنند؛ شخصیت‌هایی چون مورفی، ال‌مکزیکانو و پریمو.

بازی Narcos: Rise of the Cartel از دو کمپین متفاوت تشکیل شده است. گیمر می‌تواند گروه مامور‌های DEA را انتخاب کرده و با کارتل‌های مواد مخدر مبارزه کند یا برعکس وارد گروه تبهکاران شده و سعی کند تولید و فروش محصولات خود را بزرگ و بزرگتر کند. به دلیل اینکه بازی به روش نوبتی طراحی شده پس نکته اصلی برای موفقیت در آن تمرکز بالای گیمر است. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی گروه DEA بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Narcos: Rise of the Cartel قرار است در پاییز برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ روانه بازار شود. اگر شما نیز از مخاطبان سریال Narcos هستید، لطفا نظرات خود در مورد عرضه یک بازی بر اساس سریال محبوب خود را با ما نیز اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده