// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Stomped؛ ترکیب ناب اسنوبرد و اسکیت‌ برد

Stomped ترکیب خاص و نابی از اسنوبرد و اسکیت‌برد است که با مکانیسم‌های پرتعدادش می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Stomped ساخته جذابی از استودیو Noodlecake Studios Inc است که فراتر از انتظار ظاهر شده است و شدیدا سرگرم‌تان می‌کند. این بازی اندروید در سبک ورزشی پتانسیل بالای خودش را نشان می‌دهد و در واقع ترکیبی خاص از اسنوبرد و اسکیت‌برد است. این ترکیب در گیم‌پلی بازی جای گرفته است و چنان مکانیسم‌های بازی را بالا برده است که چندین مرحله اول تنها به آموزش این مکانیسم‌ها اختصاص یافته است.

چندین مرحله ابتدایی بازی آیفون Stomped تنها به آموزش مکانیسم‌های پرتعداد بازی می‌پردازد و سازندگان وسواس زیادی در این بخش به‌خرج داده‌اند. این روند به‌طوری است که شما چندین بار باید در یک محیط تکراری این مکانیسم‌ها را تمرین و با زمین خوردن از اول کار خود را شروع کنید. البته این لزوما چیز بدی نیست و کسانی که زیاد با موبایل خود بازی نمی‌کنند، قطعا به این روند نیاز خواهند داشت. با گذر از تمامی این‌ها زیبایی شروع می‌شود و متوجه پتانسیل بالای این اثر خواهید شد. بازی مکانیسم‌های جذابی دارد و با هربار انجام دادن آن‌ها حس بهتری خواهید داشت. مناظر زیبای کوهستانی انتظار شما را می‌کشند تا روی آن‌ها حرکت کنید و با لمس به‌موقع و سریع صفحه نمایش گوشی، تعادل اسکیت‌سوار را حفظ کنید. ثانیه به ثانیه باید شخصیت خود را کنترل کنید و نگذارید که بدون کنترل پرش کرده یا روی برف‌ها لیز بخورد. هرکدام از پرش‌ها و فرود نیازمند مهارت و تکنیک است و همین مکانیسم‌های گفته شده این زمینه را کنترل می‌کند. سعی کنید از همان ابتدا به جزئیات آموزش‌ها دقت کنید تا از بازی بیشتر لذت ببرید و همیشه چراغ‌های مهارت خود را سبز نگه دارید. این چراغ‌ها در چارچوب صفحه بازی نمایش داده می‌شوند. با یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون روبرو هستیم و Stomped جزء معدود آثاری است که شاهد ماه‌ها به سراغش بروید.

Stomped!

شما در بازی Stomped با ترکیب کومبوها می‌توانید حرکت خود را سریع‌تر کنید. گاهی اوقات این کومبو‌ها الزامی هستند و در‌صورت انجام ندادن آن نمی‌توانید از پرتگاه‌های بلند عبور کنید. سریع و به‌موقع حرکت کنید و نگذارید که المان‌های محیطی حواس شما را پرت کنند. این روند نیازمند تمرین و تکرار است و همواره باید تمرکز را چاشنی سرعت خود کنید. بازی از یک سیستم امتیازدهی خوب هم بهره می‌برد که رتبه شما را در بین بازیکنان دیگر تعیین می‌کند. سطوح بازی منحصربه‌فرد هستند و کوهستان زیبای ما میزبان مناطق خاص و بکری خواهد بود. با پیشروی بیشتر در بازی وقت آن می‌رسد که به‌سراغ ترفندها بروید و حرکات خود را با شیرین‌کاری و امتیازات ویژه همراه کنید.

مکانیسم‌های پرتعداد بازی پتانسیل بالای این اثر را یادآور می‌شوند و طول می‌کشد تا هر بازیکنی بتواند به مهارت‌های حرفه‌ای برسد

در بخش دیگری از بازی Stomped نه چالش دیوانه‌وار در نظر گرفته شده است که باید در حالت‌های مختلف زمانی و قدرتی انجام دهید و وارد بخش آنلاین بازی شوید. این بخش به‌صورت روزانه تکرار می‌شود و بازیکنان پایه می‌توانند خودشان را به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای مطرح کنند. آب و هوای پویا نشات گرفته از گرافیک ناب و جذابی است که سازندگان در طراحی آن سنگ تمام گذاشته‌اند. این سیستم تفاوت سطوح را نشان می‌دهد و در قله‌های طوفانی فضای ناب و چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند. شش شخصیت‌ برای بازی در نظر گرفته شده است که هرکدام را می‌توانید از بخش سفارشی‌سازی ویرایش کنید. این بخش گزینه‌های خوبی دارد و انگیزه لازم را برای کسب جم‌های سبزرنگ زیاد می‌کند.

Stomped

بازی Stomped از نظر گرافیکی عملکرد شگفت‌انگیزی دارد و شاهد آب و هوای ناب در قله‌های طوفانی و کوهستانی هستیم

انگشتان خود را آماده کنید که قرار است کلی با آن‌ها کار کنید و ورزشکار خود را در آسمان بازی Stomped به پرواز درآورید. گاهی باید همزمان با دوست روی صفحه باشید و حرکات شیرین‌کاری را با شخصیت خود انجام دهید. این حرکات امتیاز دارند اما باید زمان‌بندی دقیقی را برای آن‌ها داشته باشید. در صورت بروز اشتباه ورزشکار شما از روی اسنوبرد سقوط می‌کند و باید از ابتدا مرحله را شروع کنید. این سقوط و فرود‌ها با جزئیات زیادی کار شده است و روی صدم ثانیه می‌تواند شما را به موفقیت یا شکست سوق دهد. مخصوصا در ابتدای بازی شاید این مورد برای شما اعصاب خوردکن باشد. ماموریت‌های خاص در ابتدا و در حین مسابقه برای‌تان به نمایش در می‌آید و می‌توانید با انجام آن‌ها اچیومنت‌های جذابی را به صندوقچه خود واریز کنید. امتیاز کلی هم به‌صورت بزرگ در گوشه راست بالا نمایش داده می‌شود.

بازی Stomped عملکرد درخشانی در سرگرم‌ کردن بازیکنان دارد و سوای هر چیزی مهم‌ترین رسالتش را به‌ بهترین نحو انجام می‌دهد. موسیقی متن عالی و استفاده از شخصیت‌های متنوع هم موارد خوبی برای تنوع بخشیدن به این اثر ناب هستند. مکانیسم‌های بازی لزوم بالابردن مهارت را در بازیکنان بالا می‌برند و هرچه قدر که بیشتر بازی را تجربه کنید، مثل یک حرفه‌ای می‌توانید در مناظر زیبای آن حرکت کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Stomped!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده