نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Oku Game - DJ Runner؛ ماجراهای یک دی‌جی فنلاندی

این‌بار در معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Oku Game - DJ Runner رفتیم که در آن شما در قالب یک دی‌جی قرار دارید و باید با سرعت به مهمانی جدید خود بروید.

آیا برای دویدن و فرار کردن آماده هستید؟ بازی موبایل OkuGame - DJ Runner یک بازی هیجانی جدید است که سبکی رترو دارد. شما در این بازی اندروید و آیفون در قالب شخصیتی به نام اکو قرار می‌گیرید؛ معروف‌ترین و محبوب‌ترین دی‌جی‌ای که در فنلاند حضور دارد. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۷۰ مگابایت دارد. این بازی جذاب توسط بازی‌ساز مستقلی به نام نوپیا اوی ساخته شده است. این بازی‌ساز ساخت بازی‌های دیگری به نام Rescuebusters Fire & First Aid و همچنین Rescuebusters EduCycle را هم در رزومه کاری خود دارد.

Oku Game - DJ Runner

در بازی موبایل OkuGame - DJ Runner شما نیاز به اینترنت ندارید اما برای بخش رتبه‌بندی، باید اینترنت خود را متصل کنید

شما باید در این بازی آیفون هیجان‌انگیز، در خیابان‌های هلسینکی بدوید، در مقابل نینجاهای شیطانی و شرور و همچنین مادربزرگ‌های بداخلاق جای خالی بدهید و جان خود را نجات دهید؛ زیرا شما باید در زمان لازم، خود را به محل مورد نظر برسانید و کار دی‌جی‌ای خود را انجام دهید. در میان راه شما می‌توانید از دوستان واقعی اکو به نام مووترون و همچنین کورال که مانند خودش در دنیای موسیقی فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. علاوه‌بر نینجاها و مادربزرگ‌ها، شما باید مراقب ماشین‌های درون خیابان هم باشید و در کنار تمام این کارها، سی‌دی‌هایی را هم که در پیاده‌رو قرار دارند، بگیرید. شما بعد از رسیدن به مهمانی جدید مورد نظر، باید در بالاترین قدرت و به بهترین نحو، کار خود را انجام دهید تا امتیاز خود را ثبت کنید.

زمانی که تعداد زیادی از این سی‌دی‌ها را جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانید به مرور زمان امتیاز بیشتری را جمع کنید و خود را به جایگاه بالاتری در لیست امتیازها ببرید. علاوه‌بر این، بازی‌های کوچک جذابی که در بازی اندروید OkuGame - DJ Runner قرار دارند، به شما کمک می‌کنند که امتیازهای بیشتری را جمع‌آوری کنید و خیلی سریع‌تر از نردبان جدول امتیازها بالا بروید. بیایید تا با کمک هم در بازی آیفون OkuGame - DJ Runner، شهر را نجات دهیم و بعد از پاک کردن آن، بزرگ‌ترین مهمانی را در این طرف اقیانوس اطلس به راه بیندازیم.

Oku Game - DJ Runner

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش رتبه‌بندی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. برخلاف خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون OkuGame - DJ Runner هیچ بخش پرداخت درون برنامه‌ای ندارد و دیگر لازم نیست که شما برای از بین بردن تبلیغات‌های آزاردهنده، هزینه‌ای را پرداخت کنید. بازی موبایل Trap Labs در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی OkuGame - DJ Runner


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده