نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نوید پور فرج در فیلم مغز استخوان با پریناز ایزدیار همبازی شد

نوید پورفرج به فیلم سینمایی مغز استخوان با بازی پریناز ایزدیار اضافه شده است.

فیلم سینمایی «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی در مرحله پیش تولید است. تهیه‌کننده این فیلم ایرانی حسین پورمحمدی است. «مغز استخوان» نام موقت این فیلم سینمایی است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ نوید پورفرج به فیلم سینمایی «مغز استخوان» اضافه شده است. پورفرج ایفای یکی از نقش‌های اصلی فیلم «مغز استخوان» را برعهده خواهد داشت. نوید پورفرج سابقه بازی را در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» دارد. وی با بازی در این فیلم و ایفای یکی از نقش‌های اصلی مطرح شد. 

مغزهای کوچک زده

تاکنون حضور جواد عزتی، پریناز ایزدیار و نوید پورفرج در فیلم سینمایی «مغز استخوان» قطعی شده است. این فیلم سینمایی قرار است با مضمونی اجتماعی ساخته شود. «مغز استخوان» از مهرماه به کارگردانی حمیدرضا قربانی جلوی دوربین خواهد رفت. نگارش فیلم سینمایی «مغز استخوان» برعهده علی زرنگار است. حمیدرضا قربانی پیش از این مستند «همسفران درباره الی» و فیلم‌های «سه ماهی» و «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» را ساخته است. جواد عزتی، بازیگر فیلم سینمایی «مغز استخوان» اخیرا در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» بازی کرده و سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «طلا و مس»، «آیینه بغل»، «تنگه ابوقریب» و سریال «قهوه تلخ» دارد. پریناز ایزدیار که اکنون فیلم سینمایی «سرخپوست» را روی پرده دارد، سابقه بازی را در فیلم‌های «متری شیش و نیم»، «ابد و یک روز»، «تابستان داغ» و سریال «شهرزاد» دارد. شما می‌توانید نقد فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با بازی نوید پورفرج را در زومجی مطالعه کنید.

شما کاربران زومجی درباره حضور نوید پورفرج در فیلم سینمایی مغز استخوان و همکاری با پریناز ایزدیار و جواد عزتی چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده