نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر فیلم The Neon Demon در فیلم Without Remorse

جودی ترنر اسمیت، بازیگر فیلم The Neon Demon، در فیلم Without Remorse، همبازی مایکل بی جردن و جیمی بل خواهد شد.

طبق گزارش سایت خبری کلایدر، جودی ترنر اسمیت، بازیگر و مدل بریتانیایی که اصالتی جامائیکایی دارد، به فهرست بازیگران فیلم Without Remorse شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) اضافه شد. ترنر اسمیت قرار است نقش شخصیت اصلی زن داستان را در این فیلم ایفا کند. این بازیگر و مدل، در بیشتر آثاری که حضور داشته، نقش خود را به‌عنوان مدل ایفا کرده است؛ وی در فیلم The Neon Demon (شیطان نئونی) نیز ایفاگر نقش مدلی با نام خودش بود.

فیلم‌هایی براساس رمان Rainbow Six و Without Remorse (که پیش درآمد رمان Rainbow Six است) در دست ساخت است و مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز قرار است نقش جان کلارک را در این فیلم‌ها بازی کند. پارامونت پیکچرز در نظر دارد در ابتدا فیلم Without Remorse را تولید و اکران کند و در ادامه فیلم Rainbow Six ساخته می‌شود و روی پردهٔ سینما می‌رود. چند روز پیش نیز سایت خبری وِرایتی اعلام کرد، جیمی بل، بازیگر برنده جایزه بفتا، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با پارامونت پیکچرز برای حضور در این فیلم اکشن است. بل و جردن پیش از این در فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) با هم همکاری کرده بودند و حال قرار است در یک فیلم دیگر همبازی شوند. بل نقش شخصیتی به‌نام رابرت ریتر را بر عهده دارد و او معاون رئیس عملیات سازمان CIA است. این شخصیت در دنیای کلنسی یکی از شخصیت‌های اصلی بوده و شاهد حضور او در چندین نسخه از رمان‌های آن بودیم. جیمی بل برای بازی در فیلم Billy Elliot (بیلی الیوت) جایزه بهترین بازیگر از جوایز بفتا را دریافت کرده بود و طی این سال‌ها شاهد حضور او در فیلم‌هایی چون فیلم King Kong (کینگ کونگ)، فیلم Jumper (جامپر)، فیلم Snowpiercer (برف‌شکن)، فیلم Skin (اسکین) و فیلم Rocketman (راکت‌من) نیز بودیم.

Michael-B-Jordan

جردن نقش شخصیت جان کلارک را بر عهده دارد که در ۱۷ رمان از تام کلنسی حضور داشته است و بیشتر به‌عنوان شخصیت دوم در مجموعه Jack Ryan (جک رایان) شاهد حضور او بودیم و او در رمان Without Remorse نقش اصلی را بر عهده دارد. او در این رمان، در جنگ ویتنام در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کند و به‌ دنبال آن در رمان Rainbow Six، او در بخش نیروهای ضدتروریستی چند ملیتی خدمت خواهد کرد. فیلم Without Remorse به‌ منشأ داستان جان کلارک خواهد پرداخت.

ترنر اسمیت، در بیشتر آثاری که حضور داشته، نقش خود را به‌عنوان مدل ایفا کرده است؛ وی در فیلم The Neon Demon نیز ایفاگر نقش مدلی با نام خودش بود

استفانو سولیما، کارگردانی فیلم Without Remorse را بر عهده دارد؛ سولیما سابقه کارگردانی سریال جنایی و درام Gomorra (گومورا)، محصول کشور ایتالیا را در کارنامهٔ کاری خود دارد. این فیلمساز ایتالیایی با ساخت فیلم هیجانی و جنایی Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) در هالیوود کار خود را آغاز کرد؛ فیلمی که نتوانست موفقیت فیلم ابتدایی این مجموعه را تکرار کند و در گیشه نیز موفق نبود و با بودجهٔ ساخت ۴۵ میلیون دلاری، فروشی ۷۶ میلیون دلاری در گیشه داشت. در حال حاضر فیلمنامه فیلم Without Remorse توسط تیلور شریدان که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد) و کارگردانی فیلم Wind River (رودخانه ویند) شناخته می‌شود، در حال بازنویسی است.

پیش از این در سال ۲۰۱۲ شرکت پارامونت پیکچرز به‌دنبال ساخت فیلم Without Remorse با بازی تام هاردی بود که هاردی قرار بود نقش جان کلی ملقب به کلارک را بازی کند. در سال ۲۰۱۷، پارامونت پیکچرز بررسی برای ساخت فیلم Rainbow Six را نیز آغاز کرد. گفته می‌شد کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت)، قرار بود کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Without Remorse را بر عهده داشته باشد، اما این پروژه هرگز به مرحله ساخت نرسید.

فیلم Without Remorse برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده