// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Crazy Kick: گل زنی در فوتبال آرکید

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ آرکید و فوتبالی به نام Crazy Kick  از استودیوی Voodoo رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

دیگر امروزه اکثر بازیکنان روی پلتفرم موبایل حداقل یکی از بازی‌های استودیوی بزرگ و خوش نام Voodoo را تجربه کرده‌اند و این استودیو به خوبی توانسته مخاطبین بسیاری را برای بازی‌های خودش دست و پا کند. جدیدترین بازی این استودیو که در زومجی به معرفی آن خواهیم پرداخت، بازی اندروید و آیفون Crazy Kick است که یک اثر آرکید ورزشی به شمار می‌رود. این بازی رایگان  توانسته از بین بیش از ۴۱ هزار رای در اپ استور، نمره‌ی ۴.۷ ستاره را کسب کند و هم اکنون در بین بازی‌های ورزشی اپ استور در رده‌ی دوم قرار دارد. در بین بازی‌های جدیدی مانند Cool Goal و The Real Juggle، بازی Crazy Kick توانسته مخاطبین بیشتری را جذب کند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

Crazy Kick
Crazy Kick
Crazy Kick

مانند اکثر بازی‌های استودیوی وودوو، Crazy Kick  نیز از گیم‌پلی ساده‌ و اعتیادآوری بهره می‌برد که بازیکنان زیادی را به خود جذب می‌کند. بازیکنان در این بازی باید یک توپ را کنترل کنند و با دریبل زدن آدمک‌های قرمز رنگ، به سمت دروازه شوت زنی کنند تا بتوانند گل به ثمر برسانند. کنترل‌های بازی بسیار ساده هستند و بازیکنان می‌توانند با کشیدن انگشت خود به سمت‌های مختلف توپ را هدایت کنند و به دریبل زنی بپردازند. دریبل زدن و شوت‌های از راه دور دارای امتیاز خاصی هستند و بازیکنان می‌توانند به طرز دلخواه خود در هر مرحله گل بزنند. بازی از تعداد مراحل زیادی برخوردار است و بازیکنان را ساعت‌ها و روز‌ها به خود مشغول خواهد کرد.

مانند دیگر آثار استودیوی Voodoo،  این بار بازی Crazy Kick بازیکنان را به یک تجربه‌ی آرکید از ورزش فوتبال می‌برد

مراحل بازی در مناطق مختلفی مانند پشت بام ساختمان‌ها، ساحل و زمین فوتبال و پارک رخ می‌دهد که تا حدودی از یکنواخت شدن بازی می‌کاهد. از مشکلات بازی Crazy Kick می‌توان به تکراری شدن مراحل پس از مدتی اشاره کرد. به دلیل وجود نداشتن حالت‌های مختلف بازی و درجه سختی نسبتا پایین بازی، برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر شاید بازی خسته کنند به نظر برسد اما برای کودکان و سرگرم شدن برای مدتی کوتاه، بازی وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

Crazy Kick
Crazy Kick
Crazy Kick

بازی Crazy Kick از لحاظ ظاهری شاید به چشم نوازی دیگر بازی‌های استودیوی وودوو نباشد اما فیزیک بازی به خوبی طراحی شده است و کنترل‌های بازی نیز بسیار روان هستند. مراحل بازی در مناطق مختلفی رخ می‌دهند و مدافعین نیز تلاش خود را برای متوقف کردن شما خواهند کرد اما این مسئله برای بازیکنان معمولی هم مشکل ساز نخواهد شد. مراحل بازی از درجه سختی نسبتا کمی برخوردارند و در هر مرحله نیز کار خاصی برای انجام دادن طراحی نشده است. پس از دریبل زدن چند مدافع نه چندان حرفه‌ای با یک نشانه گیری ساده می‌توان دروازه‌ی حریف را بازی کرد. از آنجا که برای بازیکنان دروازه‌ای طراحی نشده ، گل خوردن در این بازی تعریف نشده است و باختن در مراحل بازی به وسیله خروج توپ از محوطه‌ی مشخص شده تعیین می‌شود. البته مشکلی وجود ندارد و بازیکنان می‌توانند به راحتی همان مرحله را دوباره تجربه کنند.

اگر از تجربه‌ی بازی‌های آرکید استودیوی Voodoo لذت می‌برید، این استودیو در جدیدترین بازی منتشر شده‌ی خود به سراغ ورزش فوتبال رفته و طرفداران این رشته را هدف قرار داده است. شما می‌توانید بازی Crazy Kick را به طور رایگان و با حجمی حدود ۳۱۰ مگابایت از اپ‌استور و ۶۰ مگابایت از گوگل‌پلی دانلود کنید.

دانلود بازی Crazy Kick


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده