// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل inbento؛ پازل‌های سرگرم‌کننده با گربه‌های دوست‌ داشتنی

بازی inbento اثری ساده برای کودکان است که پازل‌های جذاب و خلاقانه‌ای دارد و ذهن این قشر را تقویت می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل inbento ساخته جذابی در سبک پازل است و خلاقیت سازندگان باعث موفقیت بیشتر آن می‌شود. استودیو Afterburn کار خودش را به‌خوبی بلد است و انتخاب مناسبی را برای والدین فراهم می‌کند تا به‌همراه یک بازی سرگرم‌کننده روی آموزش کودکان خودشان هم کمی کار کنند. شخصیت‌ها و انیمیشن‌های کلی بازی دوست داشتنی هستند و اکثریت این قشر را به‌خود جذب می‌کنند. با ما همراه شوید تا کمی در مورد این بازی اندروید و آیفون برای‌تان صحبت کنیم.

بازی آیفون inbento با داشتن یک تم کودکانه جذاب شما را وارد پازل‌ها و معماهایی می‌کند که روند نوآورانه‌ای دارند و باید غذای موردنیاز گربه‌های دوست داشتنی را تامین کنید. این وظیفه برای شما چالش‌های زیادی به‌همراه دارد و ابتدا باید گیم‌پلی و مکانیزم بازی را بشناسید. در این مکانیزم می‌بینیم که هر سبدی که می‌بینید باید درست به‌همان شکل خواسته شده چیدمان شود و چندین تکه‌ی متفاوت برای این منظور به شما داده می‌شود. این تکه‌ها می‌توانند روی هم‌ قرار بگیرند و شما باید از این قابلیت برای پوشاندن نقاط رنگی اشتباه استفاده کنید. به الگوی مرحله توجه کنید و تکه‌ها را طوری روی هم قرار دهید که پوشش خوبی برای قسمت‌های اشتباه مواد غذایی باشند. این روند تا انتها برقرار است و باید ذهن خود را کمی کار بیندازید تا موفق به حل کردن آن‌ها شوید. بازی از زیبایی شناسی ساختاری ژاپنی‌ها الهام گرفته است و غذاهای رسمی بنتو در آن دیده می‌شود. داستان ساده‌ای در این میان برای کودکان روایت می‌شود که بدون متن است و تنها تصاویر و حرکات گربه‌ها نشان دهنده همه چیز است. الگوهای متفاوت و منحصربه‌فردی در خلال مراحل می‌بینیم که کمتر به ورطه تکرار می‌رود و همواره حس جدیدی خواهید داشت. اچیومنت‌های ده‌گانه بازی هم کمک می‌کند که امتیازات خود را به جایزه تبدیل کنید و هدفی خاص در طی بازه‌های زمانی داشته باشید. این اچیومنت‌ها را به کودکان خود نشان دهید و راهنمایی‌شان کنید تا آن‌ها را انجام دهند. با یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون برای کودکان روبه‌رو هستیم و بدون هیچ نگرانی می‌توانید آن‌ها را با این اثر سرگرم کنید.

inbento
inbento
inbento

تبلیغات در بازی inbento جایی ندارد و ریتم آرامش‌بخش و ساده بازی با صفحات نامربوط تبدیل به اعصاب خردکنی مزاحم نمی‌شود. داستان بازی در مورد بچه‌ گربه‌ها و والدینی است که از آن‌ها نگهداری می‌کنند و نمی‌گذارند اتفاقی برای‌شان بیفتد. گربه‌های ناز در رنگ‌های مختلف به اطراف پرسه می‌زنند و منتظر والدین خود هستند تا به آن‌ها غذا بدهند. این گربه‌های دوست داشتنی باهمدیگر بازی می‌کنند و فارغ از گیم‌پلی بازی، فضای شاد و خنده‌داری را برای کودکان ایجاد می‌کنند. گرافیک و انیمیشن‌های بازی برای کودکان جالب توجه است و از صحنه‌های کارتونی برای اکثر بخش‌های بازی استفاده شده است.

الگوهای بازی inbento در هر فصل میزبان یک مکانیزم جدید هستند و درجه سختی متعادل باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بازیکنان می‌شود

تکه‌های پازل بازی inbento هم ترکیب رنگی جالبی دارند و با سبزیجات و گوشت و شیر پر شده‌اند. پوشش آن‌ها روی همدیگر درواقع حکم ترکیب‌شان را دارد و بازیکنان چندین بار تکه‌ها را می‌چرخانند و آزمون و خطا می‌کنند، تا در نهایت به جواب درست برسند. مراحل پشت‌سر هم ظاهر می‌شود و پس از یک فصل کامل بسته بندی و آماده می‌شوند تا گربه‌ها آن را با خود ببرند. با گذشت زمان پیشرفت خوبی را در معماهای بازی شاهد هستیم و شما بدون هیچ گونه آموزشی می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. این پیشرفت به‌صورت شهودی برای بازیکنان قابل درک است و مکانیزم‌های اضافه شده در هر فصل را می‌توانید به‌راحتی درک کنید. این مکانیزم‌ها خارق‌العاده هستند و درجه سختی منطقی‌شان لذت تجربه آن‌ها را چندبرابر می‌کند. این تعادل در بازی می‌تواند علاقه و انگیزه بیشتری را در بین کودکان ایجاد کند.

inbento
inbento
inbento
بازی هیچ‌گونه تبلیغاتی ندارد و اچیومنت‌ها اهمیت امتیازگیری و توجه به زمان را بیشتر می‌کنند

صفحه اصلی بازی inbento رفته رفته بزرگ‌تر می‌شود و شما زمان و تعداد حرکت بیشتری باید صرف کنید. آزمون و خطا یکی از مهم‌ترین کارهای شما است و در آینده با ذهن بازتری می‌توانید تکه‌ها را در کنار هم قرار دهید. البته مکانیزم‌های جدید اجازه وارد شدن بازی به ورطه تکرار را نمی‌دهند و تازگی آن به‌خوبی حفظ می‌شود.

بازی inbento الگوهای جذابی دارد که کودکان می‌توانند آن‌ها را به‌ ذهن‌شان بسپارند و در آینده سرعت کار خود را بالا ببرند. این روند پیشرفت بسیار مناسب است و ذهن آن‌ها را در حالت سکون نگه نمی‌دارد. این سبک در پلتفرم موبایل تقریبا به حالت اشباع رسیده است و سازندگان نیاز دارند که خلاقیت بیشتری را نثار اثرشان کنند. همین حقیقت باعث می‌شود که شاهد آثار باکیفیتی باشیم و روزها و هفته‌های گذشته هم این امر را ثابت می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و در صورت علاقه دانلود کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی inbento


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده