نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳

جدیدترین تریلر بازی Trine 4 جهان رنگارنگ و داستان فانتزی آن را به نمایش می‌گذارد

خود را برای غرق شدن در دنیای رنگارنگ و همراهی سه قهرمان دوست داشتنی بازی Trine 4 آماده کنید.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Trine 4: The Nightmare Prince، سازنده‌ی این اثر یعنی استودیوی Modus Games با انتشار تریلری طرفداران را از کلیت داستان فانتزی بازی آگاه می‌کند.

طبق آخرین اخبار بازی، در جدیدترین تریلر این بازی مستقل، شخصیت Nightmare Prince نمایش داده می‌شود که چگونه توانسته است این لقب را برای خود مهیا کند. او نیرو‌های تاریک فراتر از حد خود را دست کم گرفته و در این میان توسط برخی از این نیروها اسیر شده است. اینجا است که سه قهرمان اصلی قصه Trine یعنی آمادئوس، زویا و پونیتوس باری دیگر با هم متحد می‌شوند تا با کمک همدیگر دنیا را نجات دهند. بازیکن در این بازی به انجام ماموریت‌هایی برای کمک کردن و نجات دادن Nightmare Prince می‌پردازد؛ کسی که آلوده شدنش به نیروهای تاریک، باعث شده است تا کابوس‌های وحشتناک به واقعیتی ترسناک‌تر تبدیل شوند.

تریلر منتشر شده جهان زیبا و گرافیک فانتزی Trine 4 را به خوبی به نمایش می‌گذارد. مدل سازی شخصیت‌ها و انیمیشن‌های بازی بسیار نسبت به نسخه‌ی قبلی پیشرفت کرده است. همچنین در تریلر می‌توان نگاهی کلی به قابلیت‌های جدید و سیستم مبارزات عمیق‌تر بازی انداخت.

بازی Trine 4: The Nightmare Prince در تاریخ ۸ اکتبر (‌۱۶ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Trine 4: The Nightmare Prince را زیر این مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده