// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

دیوالور دیجیتال سه بازی جدید برای اپل آرکید معرفی کرد

شرکت دیوالور دیجیتال در تازه‌ترین اقدام خود سه بازی جدید را با انتشار تریلری برای هر یک، برای سرویس گیمینگ اپل آرکید معرفی کرد.

از معرفی سرویس گیمینگ شرکت اپل با نام Apple Arcade تنها چند ماه می‌گذرد؛ سرویسی که به دارندگان گوشی، تلویزیون و کامپیوترهای اپل اجازه‌ می‌دهد تا به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف و انحصاری، دسترسی داشته باشند و آن‌ها را دانلود و تجربه کنند. اپل آرکید از روز گذشته مورخ ۱۹ ماه سپتامبر کار خود را آغاز کرد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۴.۹۹ دلار عضو آن شوند. بازی‌های انحصاری‌ای مانند Chu Chu Rocket و Frogger تنها بخشی از بازی‌هایی هستند که می‌توانید تنها در این سرویس شاهد حضور آن‌ها باشید. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Devolver Digital هم دست به‌کار شده است و با انتشار سه تریلر، از سه بازی جدید خود با نام‌های Cricket Through the Ages ،Exit the Gungeon و Bleak Sword برای پلتفرم اپل آرکید رونمایی کرده است.

به‌عنوان اولین بازی به سراغ Cricket Through the Ages می‌رویم؛ یک بازی چندنفره ورزشی خنده‌‌آور که توسط استودیو Free Lives ساخته شده است. این استودیو سابقه ساخت بازی‌هایی مانند Broforce و GORN را در کارنامه خود دارد. همان‌طور که از نام بازی هم پیدا است، شما قرار است کریکت بازی کنید، اما نه به شکل معمول! بلکه باید در قالب شخصیت‌های مختلف از انسان‌های اولیه گرفته تا فضانوردان، در مکان‌های مختلف مانند جنگل و فضا، به رقابت با حریفان آنلاین بپردازید. سبک بازی به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه‌بر سرگرم‌کننده بودن، خنده را نیز روی لب‌های شما خواهد آورد. بهتر است تریلر بازی را مشاهده کنید تا متوجه سبک خاص این بازی بشوید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی بعدی Exit the Gungeon است که هفته‌ی پیش به‌طور رسمی تایید شد. این بازی به‌عنوان دنباله‌ای بر بازی Enter the Gungeon ساخته خواهد شد و در سبک شوتر بازیکن را به محیط فانتزی و خاص خود می‌برد. تریلر کوتاهی از این بازی را نیز می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

آخرین مورد هم بازی Bleak Sword است که به گفته‌ی دیوالور دیجیتال، یک بازی اکشن، فانتزی و تاریک است که توسط استودیو More8Bit ساخته شده است و بازیکن را به محیط‌های کوچک، محدود، تاریک و نفرین‌شده‌ای می‌برد که باید با انواع موجودات مختلف مبارزه کند. این بازی ۹ بخش یا Chapter بسیار نفس‌گیر دارد که باید در آن‌ها به‌دنبال شکار هیولاهای مختلف بروید و در مکان‌های جنگلی، باتلاقی، قلعه‌ها و سیاهچال‌ها به‌دنبال از بین بردن نفرین موسوم‌به Bleak Sword باشید. برخی از ویژگی‌های بازی شامل استفاده از جادوهای قدرتمند، به‌دست آوردن آیتم‌های مفید و ارتقا سطح شخصیت است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به مصاف هیولاهات قدرت‌مندتر بروید. تریلر بازی Bleak Sword را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تاکنون پلتفرم جدید و نوپای اپل آرکید موفق شده است که تعدادی بازی زیبا و جذاب را به سمت خود فرابخواند؛ بازی‌های مستقلی مانند آن‌چه که در این خبر خواندید و بازی‌های بزرگ دیگری که به‌مرور به این پلتفرم وارد می‌شوند. بازی‌های Cricket Through the Ages ،Exit the Gungeon و Bleak Sword همگی از طریق این پلتفرم کار خود را آغاز خواهند کرد. در راستای سایر اخبار مرتبط با سرویس گیمینگ اپل آرکید پیش‌تر در زومجی اسامی تمامی بازی‌هایی را که تاکنون برای این سرویس تایید شده‌اند، مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این سه بازی جدید اپل آرکید با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده