// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Terminator Resistance با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو ریف اینترتینمنت با انتشار تریلری زیبا رسما از بازی Terminator Resistance رونمایی کرد که براساس مجموعه ترمیناتور ساخته خواهد شد.

شاید تنها از روی تصادف باشد، شاید هم هدفی پشت پرده قرار داشته باشد؛ هدفی که باعث شده امسال شاهد حضور شخصیت‌های مجموعه Terminator در تعدادی از بازی‌های ویدیویی باشیم. از حضور سارا کانر و ربات T-800 به‌صورت شخصیت مهمان در بازی Gears 5 تا حضور آرنولد شوارتزنگر در بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 11 که قرار است به‌زودی رخ دهد، همه و همه باعث شده‌اند تا نام مجموعه ترمیناتور به‌خوبی به‌گوش برسد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Reef Entertainment با انتشار تریلری زیبا رسما از بازی Terminator Resistance رونمایی کرده است که از روی این مجموعه در حال ساخت است.

Terminator Resistance یک اثر شوتر اول شخص است که توسط استودیو Teyon توسعه داده می‌شود. داستان بازی هم ۳۰ سال پس از اتفاقات فیلم Terminator 2: Judgment Day این مجموعه و در شهر لس آنجلس رقم خواهد خورد. شما در نقش شخصی به‌نام Jacob Rivers وارد میدان نبرد می‌شوید که توسط شرکت Skynet به‌عنوان هدفی برای نابودی شناخته شده است. تریلر بازی Terminator Resistance را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر اینکه در این بازی می‌توانید دشمنان خود را از جمله ربات‌های معروف T-800 به ضرب گلوله تکه‌تکه کنید، بنا‌به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده قادر خواهید بود با استفاده از مأموریت‌های فرعی سطح خود را نیز افزایش دهید و به مهارت‌های بیشتری دست پیدا کنید. همچنین قادر خواهید بود بسته به موقعیتی که پیش روی شما قرار دارد، به‌صورتی مخفیانه هم به دل دشمن بزنید. گفته شده که بازی دارای چندین پایان مختلف است و تصمیم‌ها و رفتار‌های شما روی این مساله تأثیرگذار است.

تاریخ انتشار بازی Terminator Resistance برای کسانی که در اروپا هستند برابر خواهد بود با ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آبان ماه) و برای کسانی که در آمریکای شمالی هستند برابر خواهد بود با سوم ماه دسامبر (۱۲ آذر ماه) که قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده