// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تریلر جدید Astral Chain بازخوردهای خوب بازی را نشان می‌دهد

پلاتینیوم گیمز به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Astral Chain منتشر کرده است که بازخوردهای خوب منتقدان به این بازی را نشان می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

در اوایل شهریور ماه بود که بازی Astral Chain روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را دریافت کند. پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، سازنده استرال چین، ازطریق این بازی یک بار دیگر تبحر خود در خلق بازی‌های هک اند اسلش را نشان داد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Astral Chain منتشر شده که نمرات و بازخوردهای مثبت بازی را نشان می‌دهد؛ بازخوردهایی که باعث شده‌ است این بازی با میانگین نمره ۸۷، در فهرست بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ قرار بگیرد. استرال چین روایت‌گر داستان خواهر و برادر دوقلویی است که به عضویت گروهی ویژه از نیروهای پلیس به نام نئوران در می‌آیند. این‌ گروه به‌واسطه لیجن‌ها باید از جزیره Ark در مقابل هجوم کیمراها دفاع کنند.

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی، گیم‌پلی و مبارزات است که سرعت بسیار بالایی دارند؛ مبارزاتی که بنابر گفته کارگردان بازی، بخشی از آن از سری پوکمون الهام گرفته شده است. همچنین ترکیب این مورد با موسیقی‌های بازی، باعث شده تا حسابی سرگرم شوید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

بازی Astral Chain توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کنید. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Astral Chain را می‌توان یکی از بهترین هک اند اسلش‌های نسل هشتم دانست. پلاتینیوم گیمز به‌خوبی کار خود را در ارائه یک گرافیک بصری چشم‌نواز و مبارزات هیجان‌انگیز و عمیق انجام داده است. بااین‌حال استرال چین عاری از عیب و نقص نیست و در بخش‌هایی نظیر صداگذاری و روایت داستان، ضعف‌هایی را به خود اختصاص داده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده