// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تصاویر جدید Nioh 2 دشمنان و کاراکترهای بازی را نشان می‌دهد

در جریان جدیدترین شماره از مجله ژاپنی فامیتسو، تصاویر جدیدی از بازی Nioh 2 منتشر شده که دشمنان و کاراکترهای داستانی را نشان می‌دهد.

چندی پیش بود که تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Nioh 2 منتشر شد و نشان داد که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و شماره جدید مجله فامیتسو، تصاویر جدیدی از Nioh 2 منتشر شده است.

در جریان تصاویر منتشر شده از Nioh 2، شاهد کاراکترهای داستانی و همچنین دشمنان شما در بازی هستیم. ازطرفی به‌نظر می‌رسد در این نسخه قهرمان بازی می‌تواند به‌واسطه کادوماها، یوکای‌ها را بترساند یا به آن ها آسیب وارد کند. نکته‌ی جالب وجود کاراکترهایی مثل اودا نوبوناگا، توکیچیرو و مومیو است. مورد دیگری که در تصاویر بازی به‌چشم می‌خورند، گاردین اسپریت‌هایی است که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک مهارت ویژه استفاده کنید و هر کدام از آن‌ها، قابلیت‌ متفاوتی دارند.

از دیگر ویژگی‌های بازی هم می‌توان‌به Benevolent Graves اشاره کرد. اگر به‌صورت آنلاین Nioh 2 را تجربه کنید، قبرهای سایر بازیکنان را می‌بینید که به‌صورت آبی‌رنگ هستند. شما می‌توانید این اشخاص را احضار کنید تا درکنار شما بجنگند. همچنین یک گربه یوکای شکل به نام Sunekosuri هم شما را همراهی می‌کند. وظیفه‌ی وی این است که به مرور زمان نوار استفاده از مهارت یوکای شما را بازیابی کند.

در ادامه می‌توانید بخشی از تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را در مورد جدیدترین ساخته تیم نینجا (Team Ninja) با ما در میان بگذارید.

Nioh 2

Nioh 2


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده