نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Trap Labs؛ ماجراجویی در آزمایشگاهی مرموز

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ معرفی Trap Labs رفتیم که در آن شما باید در یک ساختمان آزمایشگاهی مرموز ماجراجویی کنید و پول بیشتری به دست بیاورید.

بازی Trap Labs یکی دیگر از بازی‌های هیجانی و فکری محسوب می‌شود که تمرکز زیادی را نیاز دارد. در این بازی جذاب، شما در قالب یک شخصیت بامزه به نام بیلی قرار می‌گیرید که دوست دارید دستگاه مورد علاقه خود را بخرید اما پول کافی برای خرید آن ندارید. به همین ترتیب با استفاده از یک آگهی، با آزمایشگاهی آشنا می‌شوید که می‌توانید پول مورد نیاز خود را از آنجا به دست بیاورید. بازی اندروید و آیفون Trap Labs یک بازی کاملا رایگان است که حجمی بالغ بر ۸۰ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی تازه‌کاری به نام Packet1337 Inc ساخته شده است.

Trap Labs

در بازی آیفون Trap Labs باید به شخصیت اصلی داستان یعنی بیلی کمک کنید که به بالاترین سطح در آزمایشگاه Trap Labs برسد. شما در این بازی و در هر طبقه این ساختمان مرموز و آزمایشگاهی با یک پازل جذاب منحصربه‌فرد روبه‌رو می‌شوید که باید آنها را به بهترین شکل پشت سر بگذارید؛ پازل‌هایی که هم استعداد و توانایی و هم هوش شما را به چالش می‌کشند؛ پس سعی کنید که با دقت آنها را پشت سر بگذارید. نکته جالبی که در این بازی وجود دارد، این است که شما علاوه‌بر قسمت داستانی و تک نفره، می‌توانید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید و لحظات بسیار جذابی را بسازید.

این بازی از موسیقی جذابی برخوردار است که هیجان را بیشتر و فضا را بامزه‌تر می‌کند

این بازی قابلیت این را دارد که در هر دور بازی کردن، ۱۶ نفر از دوستان خود را به ماجرا بیاورید. شما باید تمام دقت و تمرکز خود را به کار بگیرید تا بیلی را از یک سر اتاق، با رد کردن و جای خالی دادن در برابر تله‌هایی که با الگوی خاصی ظاهر می‌شوند، به سمت دیگر اتاق ببرید. در بخش داستانی این بازی موبایل، ۱۰۰ مرحله وجود دارد که شما را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند و درون بازی نگه می‌دارد. علاوه‌بر این، ۱۰۰ مرحله دیگر هم وجود دارد که از سرعت بالاتری برخوردار است و مخصوص افرادی است که چالش‌های بیشتری را می‌پسندند. شما در بازی آیفون Trap Labs می‌توانید با افراد مختلف در سرتاسر دنیا رقابت کنید و جایگاه بالاتری را در جدول رتبه‌بندی به دست بیاورید. شما با هر بار بازی کردن و جمع‌آوری امتیازهای بیشتر می‌توانید کلاه‌های عجیب و البته خنده‌دار برای بیلی بخرید و او را شخصی‌سازی کنید. نکته مهم و جالب دیگر این بازی، کراس پلتفرم بودن آن است و شما این امکان را دارید که با هر بازیکنی و با هر دستگاهی به رقابت بپردازید.

Trap Labs

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش رتبه‌بندی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Trap Labs هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Trap Labs در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Trap Labs


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده