// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ عرضه بازی Freedom Finger مشخص شد

کاربران استیم و نینتندو سوییچ در تاریخ پنج مهر ماه می‌توانند بازی مستقل Freedom Finger را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنند.

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ و رویداد نینتندو بود که بازی مستقل Freedom Finger برای کاربران نینتندو سوییچ معرفی شد. Freedom Finger یک بازی Shoot em Up است که تیم سازنده سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. در ادامه استودیو Wide Right Interactive، سازنده بازی فریدام فینگر، اعلام کرده بود که در پاییز این بازی عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Wide Right Interactive تاریخ عرضه بازی Freedom Finger را مشخص کرده است.

Freedom Finger در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برای کامپیوتر (استیم) و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. متاسفانه تاریخ انتشار بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اعلام نشده است، اما تیم سازنده اعلام کرده که قبل از اتمام سال ۲۰۱۹، این بازی روی سایر پلتفرم‌ها هم عرضه می‌شود. از صداپیشه‌های بازی Freedom Finger می‌توان به نولان نورث و جان دی‌ماجیو اشاره کرد. نولان نورث صداپیشگی کاراکتر Major Cigar را برعهده دارد که شما را در طول گیم‌پلی و داستان راهنمایی می‌کند.

در جریان داستان هم بازیکنان باید یک تیم تحقیقاتی آمریکایی را نجات دهند. نکته‌ی جالب بازی این است که پایان‌ها و راه‌های مختلفی درنظر گرفته شده است و می‌توانید Freedom Finger را برای دفعات متعددی تجربه کنید. در انتها اعلام شده است که بازی دارای ۱۲ مرحله مختلف است که هرکدام از آن‌ها، طراحی مخصوص‌به خود را دارد. کاربران در تاریخ ذکر شده می‌توانند بازی Freedom Finger را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده