// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۹۸ ساعت ۱۴:۰۸

با صدور حکمی از سوی مدیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای، علی فخار به عنوان مدیر برندینگ این سازمان انتخاب شد.

با خروج حسن کریمی قدوسی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای و روی کار آمدن سید صادق پژمان به عنوان مدیر عامل و از سمت دیگر، به پایان رسیدن قرارداد برخی از اعضای بنیاد و عدم تمدید قراردادها، تغییرات به نسبت گسترده‌ای در تیم مدیریتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رخ داده است. حال، بنابر جدیدترین اخبار بازی در ایران، به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، علی فخار به عنوان مدیر برندینگ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انتخاب شده است. فخار با حکم مستقیم مدیر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یعنی سید صادق پژمان منتصب شد. علی فخار، فعال رسانه‌ای است و سابقه فعالیت به عنوان نویسنده در نشریه دنیای بازی، مدیریت روابط عمومی استودیو آنو، سردبیری بولتن خبری-تحلیلی هنر هشتم و تاسیس و هدایت موسسه پریکو را در کارنامه دارد. وی همچنین مدیر روابط عمومی بنیاد بازی‌ها بود. جایگزین فخار در اداره ارتباطات بنیاد، هادی یوسف پور آذری است.

علی فخار

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از سال ۱۳۸۵ به عنوان نهاد متولی بازی‌های ویدیویی در ایران کار خود را آغاز کرد. از موسسه‌های تحت نظر بنیاد می‌توان به انستیتو ملی بازی‌سازی اشاره کرد. از وظایف بنیاد ملی‌ بازی‌ها نیز می‌توان به «تهیه و تنظیم راهبردها و سیاست‌ها در زمینه بازی‌های رایانه‌ای جهت ارائه به شورای عالی انقلاب فرهنگی» و «برگزاری، حمایت و شرکت در همایش‌ها، جشنواره‌ها و بازی‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی» اشاره کرد. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکنون رویداد‌هایی مانند جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران، TGC و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برگزار کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره انتصاب علی فخار به عنوان مدیر برندینگ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای چیست؟

کاراکتر باقی مانده