نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

همکاری تپسل و کافه بازار در شهریور سال 98

رویداد تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار در تاریخ ۴ شهریور ۹۸ با حضور توسعه‌دهندگان، مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی برگزار شد.

در ابتدای این رویداد امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار به گزارشی از برنامه‌های این شرکت در بخش تبلیغات و موفقیت‌های آن پرداخت. وی از تپسل به‌عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه بازار یاد کرد. مدیرعامل کافه بازار گفت:

علاوه بر اینکه می‌توانید از طریق کافه بازار در پنل ثبت نام کنید و تبلیغات را انجام دهید، با توجه به اینکه از ماه آینده، از نظر فنی به تپسل هم متصل می‌شویم، می‌توانید از طریق تپسل هم این تبلیغات را انجام دهید. تپسل تنها آژانسی خواهد بود که طی یک سال آینده در این رابطه با آنها همکاری خواهیم داشت.

در ادامه سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل گفت:

به جرات می‌توان گفت هیچ شبکه تبلیغاتی در ایران به اندازه تپسل در رسانه های دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه آنلاین می‌تواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-channel می‌گویند که دسترسی به مخاطب در نوع‌های مختلف رسانه و به‌صورت یکپارچه انجام می‌شود.

تپسل کافه بازار

در حال حاضر تپسل بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و تبلیغات موبایلی را پوشش می‌دهد، مدیا اد دیگر شبکه تبلیغاتی این مجموعه، تبلیغات در وب‌سایت‌ها را به عهده دارد، تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی است و حالا سرچ ادز کافه بازار نیز به این شبکه‌تبلیغاتی اضافه شده است که تبلیغات جست‌وجو در استور است. در این شرایط است که تپسل ادعای همه جانبه بودن می‌کند و امکان دسترسی به مخاطب در سرتاسر فضای آنلاین را فراهم کرده‌است.

یقینا همکاری این دو غول حوزه آنلاین، کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصت‌های بسیاری برای کسب‌و کارهای بزرگ و کوچک فراهم می‌کند.

کالج تپسل، مرجع آموزش استفاده از سرچ ادز

در آموزش سرچ ادز یا تبلیغات در جستجوی کافه بازار، کالج تپسل تبلیغات سرچ ادز و شیوه اجرای این نوع تبلیغات در کافه بازار را به‌صورت کامل توضیح می‌دهد. مطالعه این سرفصل آموزشی به توسعه‌دهندگان ایرانی کمک می‌کند تا اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.

تپسل کافه بازار

رونمایی از پنل جدید تپسل

لازم به ذکر است همزمان با این همکاری پنل جدید تپسل آپدیت شده و از تاریخ ۴ تا ۲۴ شهریور تبلیغ دهندگان فرصت دارند پنل خود را شارژ کنند و ۳۰٪ شارژ اضافه بدون محدودیت دریافت کنند.

تبلیغ دهندگان با این بودجه می‌توانند ازطریق پنل تپسل، هم در اپلیکیشن‌های تپسل و هم در بخش جستجوی کافه بازار تبلیغ کنید. در پنل جدید می‌توانید به‌راحتی کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از گزارش‌های دقیق، کمپین خود را تحلیل و بهینه‌سازی کنید.

ورود به پنل جدید و راه اندازی کمپین تبلیغاتی

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده