نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Astral Chain در هفته اول انتشار

در هفته‌ای که چهار رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان در اختیار بازی‌های جدید است، Astral Chain رتبه نخست را تصاحب کرده است.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Astral Chain، جدید‌ترین بازی انحصاری نینتندو سوییچ و ساخته استودیو پلاتینیوم گیمز، در رتبه نخست جدول قرار گرفته است. نکته جالب جدول فروش این هفته قرار گرفتن چهار بازی در رتبه‌های نخست آن است؛ به طوری‌که پس از استرال چین، Wreckfest که نسخه کنسولی آن اخیرا منتشر شده در رتبه دوم، The Dark Pictures: Man of Medan در رتبه سوم و Control، جدید‌ترین ساخته استودیو رمدی هم در رتبه چهارم قرار گرفته است. 

انتشار این چهار بازی جدید و قرار گرفتن آن‌ها در رتبه‌های بالای جدول، باعث شده تا Mario Kart 8 Deluxe، صدرنشین هفته گذشته جدول، این هفته در رتبه پنجم قرار بگیرد. در رتبه شِشُم جدول این هفته شاهد بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم که سه پله سقوط را تجربه کرده است و در رتبه هفتم هم بازی Super Mario Maker 2 با پنج پله سقوط قرار گرفته است. اما جدول این هفته یک اتفاق جالب دیگر هم دارد و آن، قرار گرفتن بازی Spider-Man در رتبه هشتم آن است؛ این مورد از این حیث اتفاق جالبی است که اسپایدرمن برای رسیدن به این جایگاه صعود جالب ۲۶ پله‌ای را تجربه کرده است. 

control

رتبه نهم جدول این هفته در اختیار بازی GTA V قرار دارد و در نهایت در رتبه دهم شاهد بازی The Division 2 هستیم. انتشار بازی‌های جدید و کلا تغییرات نسبتا زیادی که جدول این هفته داشته، باعث شده تا تعدادی از بازی‌هایی که هفته پیش در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته بودند این هفته جایی در این بین نداشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به Red Dead Redemption 2، Mortal Kombat 11، Minecraft، Super Mario Odyssey و Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution اشاره کرد. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۹ شهریور را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Astral Chainهفته اول انتشار
۲-Wreckfestهفته اول انتشار
۳-The Dark Pictures: Man of Medanهفته اول انتشار
۴-Controlهفته اول انتشار
۵۱Mario Kart 8 Deluxeاز دست دادن صدر
۶۳Crash Team Racing Nitro-Fueled-
۷۲Super Mario Maker 2از دست دادن صدر پس از دو هفته صدرنشینی متوالی
۸۳۴Spider-Manبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۲۶ پله صعود
۹۷GTA V-
۱۰۹The Division 2-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده