// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

بازی Total War Saga: Troy با انتشار تریلری معرفی شد

پس از آن‌که روز گذشته کریتیو اسمبلی خبر از معرفی یک بازی جدید داده بود، حالا بازی Total War Saga: Troy با انتشار تریلری سینمایی رسما معرفی شد.

پس از آن‌که مدتی پیش زمزمه‌های ساخت نسخه جدید مجموعه Total War با نام Total War Saga: Troy به‌گوش می‌رسید، شب گذشته بود که کریتیو اسمبلی با انتشار یک تصویر خبر داد که امروز مورخ ۱۹ ماه سپتامبر قصد دارد یک نسخه جدید را معرفی کند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این استودیوی انگلیسی و شرکت سگا با انتشار تریلری سینمایی از بازی Total War Saga: Troy رونمایی کردند. این بازی همان‌طور که از نامش هم پیدا است، سومین نسخه از سری فرعی Saga محسوب می‌شود که به روایت جنگ افسانه‌ای و باستانی تروآ می‌پردازد و جدیدترین نسخه‌ی تاریخی مجموعه توتال وار است.

برخلاف نسخه‌ی پیشین یعنی بازی Total War Saga: Thrones of Britannia که شما را به محیط سرد و بارانی جزیره بریتانیا می‌برد، در بازی Total War Saga: Troy قرار است به دوره‌ای کوتاه، اما مهم از تاریخ یونان برویم و در سواحل آفتابی آن برای فتح تروآ یا دفاع از آن اقدام کنیم. همان‌طور که از تریلر بازی نیز مشخص است، استودیو Creative Assembly وسعت جنگ تروآ و داستان‌ها و حماسه‌های حول آن را در اثر گنجانده است؛ به‌نوعی که نبرد دو قهرمان افسانه‌ای آشیل و هکتور ما را یاد نبرد‌های تن‌به‌تن بازی Total War: Three Kingdoms می‌اندازد. تریلر سینمایی بازی Total War Saga: Troy را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگرچه داستان جنگ تروآ از منظومه‌ی ایلیاد می‌آید و پر از افسانه‌ها، خدایان، موجودات ترسناک و مواردی از این دست است، اما بازی Total War Saga Troy روی جنبه‌ی تاریخی داستان تمرکز دارد و این دقیقا رسالت اصلی سری توتال وار است. تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Troy به‌طور دقیق اعلام نشده است و تنها گفته شده است که در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر بازی را مشاهده کنید:

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده