// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶

تریلر گیم پلی بازی پلتفرمر Tamarin منتشر شد

استودیو Chameleon Games تریلر جدیدی از بازی اکشن پلتفرمر سه‌بعدی خود با نام Tamarin منتشر کرد.

بازی Tamarin یک بازی اکشن پلتفرمر سه‌بعدی از استودیو Chameleon Games است که سال آینده روی پلتفرم‌های مختلفی منتشر خواهد شد. Tamarin در این بازی برای نجات خانواده‌اش از حمله‌ی حشرات می‌پرد، می‌خزد و می‌جنگد.

تریلری که به‌تازگی از این بازی منتشر شده است، آیتم‌های جمع کردنی، لوکیشن‌های زیبا و موجودات بسیار بامزه‌ای که Tamarin در این بازی با آنان در ارتباط است مثل یک جوجه تیغی بامزه را به ما نشان می‌دهد. همچنین ما می‌توانیم سیستم مبارزه‌ در مقابله با حشرات مهاجم و همچنین سیستم بالارفتن از میله را که بسیار شبیه به بازی Super Mario Bros است ببینیم.

هنگامی که بازی Tamarin در ماه آوریل معرفی شد، بسیاری به‌خاطر اصل و نسب تیم توسعه‌دهنده هیجان زده بودند. استودیو Chameleon Games ممکن است استودیوی جدیدی باشد اما افراد بسیار سرشناسی در آن مشغول به کار هستند. بسیاری از کسانی که در حال کار توسعه‌ی این بازی پلتفرمر سه‌بعدی هستند، کارمندان سابق استودیوهایی هستند که پیش از این روی بازی‌هایی مانند Donkey Kong Country و Banjo-Kazooie کار کرده‌اند. یکی از این افراد سرشناس دیوید وایس (David Wise) است که مشهورترین کار او در زمینه آهنگسازی موسیقی بازی Donkey Kong Country بود. وایس وظیفه‌ی تنظیم آهنگ بازی Tamarin را برعهده دارد که باتوجه‌به تریلر منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، بسیار گوش‌نواز است.

در آخرین صحنه این تریلر می‌بینیم که تامارین معصوم یک مسلسل خریداری می‌کند و به سمت حشرات انرژی منفجره شلیک می‌کند. این موجود ممکن است بسیار بامزه و زیبا باشد اما اگر خانواده‌اش به خطر بیفتند، نباید با او در افتاد.

در خلاصه‌ی رسمی بازی Tamarin را که توسط استودیو Chameleon Games منتشر شده است می‌خوانیم:

به اکتشاف یک دنیای سه‌بعدی باورنکردنی و به هم پیوسته، طراحی شده به سبک پلتفرمر و شوتر اکشن بپردازید. در طول سفر خود در طبیعت شمالی با چابکی تامارین از مسیرهای دیدنی مثل جنگل‌ها، فلات‌ها و کوه‌ها عبور کنید. در طول مسیر کرم‌های شبتاب برقی مرموز را تعقیب خواهید کرد، دنیای زیرزمینی مخفی مورچه‌های رقصنده را کشف می‌کنید، پرندگان بی‌گناه را نجات خواهید داد و زیستگاه طبیعی تامارین‌ها را احیا خواهید کرد.

بازی Tamarin در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ برای پلی‌ استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده