نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

والت دیزنی در حال ساخت فیلم لایو اکشن Knights است

والت دیزنی به‌دنبال ساخت یک فیلم لایو اکشن و اورجینال با نام Knights است که اطلاعاتی از این پروژه نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن و ظاهرا اورجینال است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن و ماجراجویی به‌نام Knights (شوالیه‌ها) است که اتفاقات آن در دوران قرون وسطی جریان دارد و متیو اورتون، نویسنده فیلمنامه فیلم Operation Finale، وظیفه نوشتن فیلمنامه این پروژه را بر عهده گرفته است. اگرچه هنوز نحوه انتشار این فیلم مشخص نشده، اما ددلاین می‌گوید که انتظار می‌رود که فیلم Knights برای انتشار در سینماها در نظر گرفته شود تا اینکه شاهد انتشار آن از سرویس استریم دیزنی پلاس باشیم. همچنین جسیکا ورچو و چاز سالمبیر نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه لایو اکشن حضور خواهند داشت و کنترل آن را بر عهده دارند.

فیلم Knights داستان یک زن جوان و سرسخت را دنبال می‌کند که به شوالیه‌ها خواهد پیوست تا در ماموریتی برای نابودی یک آرتیفکت که تهدیدی برای جهان است و ممکن است در دست‌ اشخاص اشتباهی بیفتد، شرکت کند. با اینکه دیزنی طی سال‌های اخیر بیشتر به‌دنبال بازسازی از انیمیشن‌های کلاسیک خود بوده است، اما به‌نظر می‌رسد که فیلم Knights قرار است یک اثر اورجینال باشد. ورچو در حال حاضر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه‌هایی چون فیلم Mulan (مولان)، فیلم Togo (توگو)، فیلم Cruella (کروئلا) با بازی اما استون و فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو)، در حال همکاری با دیزنی است و همچنین پیش از این شاهد حضور سالمبیر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) بودیم.

فیلم Knights تنها اثر جدید دیزنی نیست که قرار است در دوران قرون وسطی جریان داشته باشد و در حال حاضر فیلم The Sword in the Stone (شمشیر در سنگ) که بازسازی انیمیشنی به‌همین نام است، توسط ریدلی اسکات برای دیزنی پلاس در دست ساخت است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Knights در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که این پروژه هنوز مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده