نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ساخت ریبوت سریال The Office یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شد

بانی همر، رئیس NBCUniversal تایید کرد که صحبت در مورد ساخت ریبوتی برای سریال The Office هنوز در جریان است.

مدت زیادی است که صحبت‌های زیادی در مورد احتمال ساخت یک ریبوت از سریال The Office (آفیس) شنیده می‌شود، اما تا به امروز شاهد قطعی شدن آن نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت ریبوت این سریال کمدی و سیتکام بسیار محبوب یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شده است. مدتی پیش بود که سرویس استریم شبکه NBC حق انحصار پخش سریال آفیس را به‌مدت ۵ سال و به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار دریافت کرد و بدین ترتیب، این سریال کمدی قرار است در سال ۲۰۲۱ شبکه Netflix را ترک کند و به سرویس استریم جدید NBC اضافه شود. حال بانی همر، رئیس NBCUniversal تایید کرد که هنوز صحبت در مورد ساخت ریبوت سریال The Office در جریان است، اما هنوز تصمیم قطعی برای آن گرفته نشده است. همر گفت:

در ژانویه ۲۰۲۱ سریال The Office به پیش ما باز خواهد گشت. من امیدوارم که بتوانیم تشخیص دهیم که سطح و کیفیت ریبوت سریال چگونه می‌تواند باشد. ما هنوز در حال گفتگو و صحبت هستیم.

طی این سال‌ها شایعات زیادی در مورد ریبوت و نسخه جدید سریال The Office شنیده می‌شود. طبق این شایعه، استیو کارل قرار است بار دیگر نقش مایکل اسکات را بازی کند که این شایعات پس از یک اجرا در برنامه Saturday Night Live داغ‌تر نیز شد. همچنین یک شایعه دیگر نیز می‌گوید که مایکل اسکات قرار نیست در ریبوت سریال بازگردد و حتی کارل در یک مصاحبه گفته بود که فکر می‌کند بازگشت او به سریال یک ایده بد است. سریال The Office براساس یک سریال انگلیسی به‌همین نام در ۹ فصل تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ از شبکه NBC به‌روی آنتن رفته است. در خبری دیگر در رابطه با سریال The Office، استیو کارل، بازیگر و گرگ دنیلز، سازنده سریال آفیس در حال ساخت سریال Space Force (نیروی فضایی) برای شبکه نتفلیکس هستند که این دو قرار است بار دیگر با هم در این سریال کمدی همکاری کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده