// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Football Drama تا Mountain Madness

این هفته از بازی ترسناک و جذاب Colina: Legacy گرفته تا دو بازی Mafia’s Secrets و Mythgard را برای اندروید و iOS داریم.

پس از دو هفته‌ی شلوغ، در هفته چهارم شهریور ماه بازی‌های کمتری نسبت‌به گذشته عرضه شده‌اند. میان بازی‌های عرضه شده، اگر علاقه‌مند به یک بازی شبیه‌ساز مربیگری فوتبال هستید که دارای خط داستانی باشد، بازی اندروید و آیفون Football Drama برای شما گزینه مناسبی است. این در حالی است که کاربران بازی‌های نقش آفرینی و MMO هم می‌توانند بازی آیفون و اندروید Ulala: Idle Adventure را تجربه کنند. در ادامه نگاهی کوتاه به بازی‌های عرضه شده هفته چهارم شهریور ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

An Infinite Calm

An Infinite Calm

در بازی An Infinite Calm، بازیکنان هدایت مکعبی را برعهده می‌گیرند که باید آن را در مکان‌های مناسب قرار دهند. محیط بازی دارای رنگ‌بندی‌های متفاوتی است که باید مکعب را باتوجه‌به رنگی که دارد، در جای مناسب قرار دهید.

دانلود بازی An Infinite Calm

Beet – Drum Machine Game

Beet – Drum Machine Game

Beet – Drum Machine Game برای آن دسته از افرادی توسعه داده شده است که به موسیقی علاقه‌مند هستند. تیم توسعه‌دهنده بیش از ۲۰۰ سطح مختلف را برای بازیکنان درنظر گرفته است که باید روی مکان‌های مناسب ضربه بزنید یا یک موسیقی نواخته شود.

دانلود بازی Beet – Drum Machine Game

Colina: Legacy

Colina: Legacy

Colina: Legacy روایت‌گر داستان پسری به‌نام الکس است که پس از بیدار شدن در خانه مادر بزرگ خود، متوجه می‌شود که تمامی ساکنین خانه گمشده‌اند. همچنین مدام حس می‌کند که شخصی او را زیر نظر دارد. ازاین‌رو باید تلاش کند تا هویت این شخص مرموز را شناسایی کرده و افراد خانه را پیدا کند.

دانلود بازی Colina: Legacy

Dog Shelter Rescue

Dog Shelter Rescue

Dog Shelter Rescue را می‌توان یک بازی شبیه‌ساز دانست. در اینجا بازیکنان باید یک مکان امن برای سگ‌ها به‌وجود بیاورند و آن‌ها را مدیریت کنند. به‌عبارتی باید سگ‌هایی را که گمشده‌اند، پیدا کرده و به آن‌ها غذا دهید یا با آن‌ها برای گردش و تفریح بیرون بروید.

دانلود بازی Dog Shelter Rescue

Dungeon Drop

Dungeon Drop

Dungeon Drop یک بازی سیاه‌چال محور است، اما تیم سازنده از ساختاری متفاوت استفاده کرده است. در اینجا از پازل‌ها و معماها به‌جای سیستم مبارزاتی استفاده شده است. بازیکنان با کشیدن دیوار هر سیاه‌چال به جهت‌های مختلف، باید مسیر خود برای خارج شدن از سیاه‌چال را پیدا کنند.

دانلود بازی Dungeon Drop

Football Drama

Football Drama

Football Drama کاربر را در نقش روکو گالیانو قرار می‌‌دهد که هفت سال از پایان دوران حرفه‌ای مربی گری او می‌گذرد. در ادامه رئیس باشگاه Calchester Assembled، شما را استخدام می‌کند تا یک فرصت دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بدرخشید.

دانلود بازی Football Drama

Mafia’s Secrets

Mafia’s Secrets

Mafia’s Secrets روایت‌گر داستان عضوی از یک گروه مافیا است که به او خیانت می‌شود و زندگی خود را از دست می‌دهد. طراحی دو‌بعدی و اکشن درگیر کننده، از مواردی هستند که Mafia’s Secrets را به یک محصول سرگرم کننده تبدیل کرده است.

دانلود بازی Mafia’s Secrets

Magic Tower: Tab Defense

Magic Tower: Tab Defense

در بازی Magic Tower: Tab Defense بازیکنان باید در طول موج‌های مختلف، برج‌های تدافعی بسازند تا از میدگارد محافظت کنند. با پیشروی در بازی می‌توانید برج‌های قدرتمندتری را آزاد کنید و دشمنان را راحت‌تر از بین ببرید.

دانلود بازی Magic Tower: Tab Defense

Magic Words: Craft Words

Magic Words: Craft Words

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های حدس کلمه هستید، Magic Words: Craft Words می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی به‌خوبی باعث می‌شود تا لغات زیادی را یاد بگیرید و حتی در زمینه تلفظ کردن کلمات هم پیشرفت کنید.

دانلود بازی Magic Words: Craft Words

Merge Magic

Merge Magic

Merge Magic یک بازی نقش‌آفرینی با طراحی‌های فانتزی است که بازیکنان را وارد سرزمین مرج مجیک می‌کند. بازیکنان در طول تجربه خود باید آیتم‌ها و جادوهای خود را با یکدیگر ترکیب کنند تا بتوانند پاورآپ‌های قوی‌تری را کسب کنند.

دانلود بازی Merge Magic

Mountain Madness

Mountain Madness

در بازی Mountain Madness بازیکنان در نقش پنگوئن‌هایی قرار می‌گیرند که سوار اسکیت هستند و باید از دست بهمن فرار کنند. دراین‌میان موانعی هم تعبیه شده است که فرار کردن را برای شما سخت‌تر‌ می‌کند. ازاین‌رو باید بتوانید سرعت عمل بالایی برای جاخالی دادن از این موانع داشته باشید.

دانلود بازی Mountain Madness

Mouse Launch

Mouse Launch

Mouse Launch بازیکنان را در نقش یک موش به نام ایلان ماوس قرار می‌دهد که می‌خواهد به مریخ برسد. ازاین‌رو شما باید به‌واسطه پلتفرم پرتاب، او را به بالاترین حد ممکن پرتاب کنید و در این راه سکه‌های مختلفی را هم جمع‌آوری کنید.

دانلود بازی Mouse Launch

Mythgard

Mythgard

Mythgard یک بازی کارتی است که سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را نسبت‌به بازی‌های این سبک در دسترس کاربران قرار دهد. بازیکن در این بازی کارت‌ها و جادوهای متفاوتی را در اختیار دارد که برای پیروزی باید بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشد.

دانلود بازی Mythgard

Ninja Prime: Tap Quest

Ninja Prime: Tap Quest

Ninja Prime: Tap Quest یک بازی نقش‌آفرینی و رترو است که بازیکنان را در نقش یک نینجا قرار می‌دهد که می‌خواهد انتقام خود را از امپراطوری بگیرد. استفاده مناسب از توانایی‌ها و ارتقای به‌موقع آن‌ها، موردی است که در این بازی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

دانلود بازی Ninja Prime: Tap Quest

Rope Clash: Swing Racing

Rope Clash: Swing Racing

Rope Clash: Swing Racing را می‌توان یک بازی چندنفره سرگرم کننده دانست؛ جایی که بازیکنان با اتصال مناسب طناب به محیط، باید با سایر بازیکن‌ها مسابقه دهد. درواقع نوع وصل کردن و پریدن شما در این بازی باعث افزایش سرعت می‌شود و اگر بتوانید این کار را به‌درستی انجام دهید، پیروز میدان خواهید بود.

دانلود بازی Rope Clash: Swing Racing

SimpleRockets 2

SimpleRockets 2

SimpleRockets 2 یکی دیگر از بازی‌های شبیه‌سازی هفته چهارم شهریور ماه است. SimpleRockets 2 یک بازی شبیه‌ساز فضانوردی است که می‌توانید موشک خود را بسازید و آن را برای پرواز درآمدن در فضا مورد آزمایش قرار دهید.

دانلود بازی SimpleRockets 2

Slappy Limbs

Slappy Limbs

در بازی Slappy Limbs بازیکنان در نقش کاراته بازی قرار می‌گیرند که می‌خواهد کمربند مشکلی خود را دریافت کند، اما رسیدن به این کمربند، اصلا ساده نیست. شما باید بتوانید به‌مدت چهار دقیقه با مبارزان قدرتمندی مبارزه کنید و پیروز شوید تا کمربند مشکی خود را دریافت کنید.

دانلود بازی Slappy Limbs

Slaughter 3: The Rebels

Slaughter 3: The Rebels

در جایی مخفی از این جهان شهری وجود دارد که از آن به‌عنوان یک زندان برای مجرم‌ها استفاده می‌شود. روزی از این روزها مجرم‌های زندان شورش کرده و وارد سایر شهرها می‌شوند. مردم به مناطق مختلف فرار می‌کنند و شما تنها بازمانده‌ای هستید که در نقش یک سرباز، باید این مجرم‌ها را از بین ببرید. Slaughter 3: The Rebels به‌واسطه گان‌پلی و سیستم شخصی‌سازی کاراکتر، در تلاش است تا تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد.

دانلود بازی Slaughter 3: The Rebels

Stay Sticky

Stay Sticky

در بازی Stay Sticky، بازیکنان هدایت آیتم‌های مختلفی مثل بادکنک، لیمو، آهن‌ربا و موارد دیگری را به‌دست می‌گیرند که روی یک پلتفرم قرار گرفته‌اند. چالش بازی، این است که باید مراقب باشید که از روی پلتفرم سقوط نکنید. به‌عبارتی Stay Sticky یک بازی حفظ تعادل است که شما را به‌چالش می‌کشد.

دانلود بازی Stay Sticky

Sub Drop

Sub Drop

در بازی Sub Drop، یک گوی در داخل مکعبی بزرگ قرار داده شده است. در بدنه این مکعب بمب‌های مختلفی قرار دارند و ازطرفی تعدادی شماره هم نوشته شده است. هدف در بازی این است که مکعب را بچرخانید و بلوک‌هایی را که شماره‌دار هستند، از بین ببرید. همچنین باید مراقب باشید که گوشی اصلی از مکعب خارج نشود.

دانلود بازی Sub Drop

Ulala: Idle Adventure

Ulala: Idle Adventure

درجریان Ulala: Idle Adventure، بازیکنان وارد دوره باستان و انسان‌های اولیه می‌شوند. ساختار MMO و المان‌های نقش‌آفرینی این بازی باعث می‌شود تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنید و ازطرفی تیم سازنده مأموریت‌های متنوعی را برای شما درنظر گرفته است.

دانلود بازی Perfect Shift

Undervault

Undervault

آخرین بازی از فهرست جدیدترین بازی‌های هفته چهارم شهریور ماه به یک محصول لوگ‌لایک اختصاص یافته است. Undervault یک بازی سیاه‌چال محور با المان‌های روگ‌لایک است که بازیکنان وارد اتاق‌های مختلفی می‌شوند و باید کارهای متفاوتی را انجام دهند تا روند بازی پیش برود و راه رسیدن به آخرین اتاق را پیدا کنند.

دانلود بازی Undervault


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده