// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

زامبی ها در Red Dead Online دیده شدند

مشاهده شدن زامبی در بازی Red Dead Online می‌تواند تنها یک ایراد فنی یا این‌که به بسته الحاقی Undead Nightmare 2 یا موردی مشابه اشاره داشته باشد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کسانی که در بازی Red Dead Online مشغول هستند در برخی موارد با زامبی‌هایی برخورد داشته‌اند که به نظر آن‌ها نشان از این دارد که شرکت راک استار قصد دارد بسته الحاقی یا رویدادی مشابه Undead Nightmare که برای بازی Red Dead Redemption منتشر کرده بود، برای Red Dead Online نیز عرضه کند و مجددا پای زامبی‌ها را به این بازی وسترن باز کند.

پس از دیده شدن شخصیت‌های NPC متعددی که شبیه به زامبی هستند و اغلب هم در مناطق باتلاقی بازی دیده می‌شوند، طرفداران Red Dead Online بحث‌های گوناگونی به‌راه انداخته‌اند و منتظر این هستند که شرکت Rockstar رویدادی با حال و هوای زامبی برای این بازی آنلاین آغاز کند. در حالی که یکی از کاربران در وب‌سایت ردیت تصویری از یک شخص شبیه به زامبی منتشر کرده است، برخی دیگر از کاربران هم ادعا می‌کنند که در محیط باتلاقی بازی جسد‌های عجیبی را مشاهده کرده‌اند که تا پیش از آپدیت هفته‌ی گذشته بازی در آن وجود نداشته است. تصویر یک زن شبیه به زامبی را که توسط کاربر ردیت groats_active منتشر شده است در زیر مشاهده می‌کنید:

Red Dead Online

مساله‌ای که هیجان این خبر را بیشتر می‌کند نزدیک شدن هالووین است که بسیاری از کاربران آن را نشانه‌ی واقعی بودن وجود زامبی‌ها در بازی می‌دانند. بسیاری از بازی‌ها مانند Destiny ،Fortnite و Overwatch هر ساله به‌مناسبت هالووین میزبان رویدادهای زمان‌بندی شده هستند و برای شرکت راک استار هم دور از انتظار نخواهد بود اگر چنین طرحی در دست اقدام داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که دیده شدن این افراد مشکوک در بازی ممکن است تنها نقص فنی باشد، همان‌طور که پیش‌تر موارد مشابهی نیز در این بازی دیده شده است؛ مواردی مانند عبور از مرزهای تعیین‌شده‌ی بازی و رسیدن به مناطق عجیب.

بازیکنان Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online از زمان انتشار این بازی‌ها مشتاق این هستند که محتوایی مشابه Undead Nightmare را تجربه کنند و مکررا در حال درخواست کردن از Rockstar هستند. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، این بسته مربوط به بازی Red Dead Redemption بود که پای زامبی‌ها و سایر موجودات ترسناک را به دنیای وحشی و وسترنی این بازی باز کرد. با توجه به محتوای زامبی‌محور برای نسخه پیشین و همچنین درخواست‌های مکرر کاربران، امکان این‌که مجددا محتوایی مشابه برای بازی Red Dead Online منتشر شود وجود دارد.

در راستای سایر اخبار مهم بازی Red Dead Online پیش‌تر در زومجی جزییات جدیدترین آپدیت بزرگ بازی را مطالعه کردید. همچنین ویدیویی نیز مشاهده کردید که احتمال انتشار نسخه کامپیوتر بازی را تقویت می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا دیده شدن این موجودات در بازی نشان از رویداد یا بسته‌ای الحاقی با حال و هوای زامبی‌ها دارد؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده