نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵

نسخه بتا بخش چندنفره بازی The Last of Us Part II احتمالا به زودی منتشر می‌شود

باتوجه به اینکه هفته آینده سونی و ناتی داگ مراسم ویژه‌ای مخصوص اهالی رسانه برای بازی The Last of Us Part II تدارک دیده‌اند، احتمالا به‌زودی شاهد انتشار نسخه بتای بازی نیز باشیم.

به زودی و طی هفته آینده سونی به همراه استودیوی ناتی داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، برنامه ویژه‌ای مخصوص اهالی رسانه برای این بازی به شدت مورد انتظار در شهر لس آنجلس برگزار خواهند کرد؛ رویدادی که بسیاری امیدوار هستند اطلاعات جدیدی از بازی اعم از تاریخ دقیق عرضه آن بالاخره اعلام شود. در این رابطه ZhugeEX، یکی از فعالان صنعت بازی‌‌های ویدیویی، در حساب رسمی توییتر خود به این مراسم واکنش نشان داده است. طبق گفته او در این کنفرانس که قرار است نزدیک به سه ساعت از گیم پلی بازی نیز به نمایش گذاشته شود، تعدادی از فعالان حوزه رسانه و مطبوعات حضور خواهند داشت و بازی را تجربه خواهند کرد.

می‌توان از گفته‌های او به این نتیجه رسید که با توجه به اینکه سه ساعت زمان نسبتا زیادی برای نسخه آزمایشی بازی در این مقطع است، پس احتمالا بخش مهمی از آن به حالت چندنفره اختصاص داده خواهد شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که طبق فهرستی که سونی از بازی‌های خود که قرار است در رویداد هفته بازی مادرید حضور داشته باشند، رونمایی کرده است، نام آثاری چون The Last of Us Part 2 در کنار دیگر بازی بزرگ انحصاری سونی یعنی Death Stranding نیز به چشم می‌خورد؛ رویدادی که قرار است از تاریخ ۱۱ مهر به مدت سه روز تا ۱۴ مهر به‌طول انجامد. این مراسم فرصت مناسبی است که تیم سازنده جزییات جدیدی همچون حالت چندنفره بازی The Last of Us 2 را ارائه دهند. باتوجه به شایعات منتشر شده، احتمالا تا اواخر ماه آینده نسخه آزمایشی این بازی منتشر خواهد شد.

باید تا هفته بازی مادرید منتظر ماند و امیدوار بود تا ناتی داگ اطلاعات تکمیلی بازی را اعلام کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده