// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه جدید توتال وار امروز معرفی می‌شود

کریتیو اسمبلی با انتشار تصویری که تاریخ امروز در آن نقش بسته است، خبر از معرفی نسخه‌ی جدیدی از سری توتال وار داد.

پیش‌تر در زومجی خواندید که بر اساس اطلاعاتی که از یک نشان تجاری در یک وب‌سایت به‌دست آمده است، نسخه‌ی بعدی مجموعه Total War از سری فرعی Saga خواهد بود و احتمالا در مورد جنگ تروا است. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Creative Assembly تصویری در توییتر خود منتشر کرده است که به ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت تهران مورخ ۱۹ ماه سپتامبر اشاره دارد و قرار است یک نسخه‌ی جدید را از مجموعه توتال وار معرفی کند. بر اساس این اطلاعات نسخه‌ی جدید احتمالا Total War Saga: Troy نام خواهد داشت و در مورد جنگ تروا خواهد بود.

سال گذشته بود که سری فرعی Saga توسط این استودیوی انگلیسی معرفی شد؛ سری‌ای که به دوران کوتاه اما بسیار مهم در ادوار مختلف تاریخ وارد می‌شد و اتفاق‌های حیاتی آن دوران را با چاشنی توتال‌وار به تصویر می‌کشید. اولین نسخه از این سری Total War Saga: Thrones of Britannia بود که به حوادث مهم جزیره‌ی بریتانیا در سال ۸۷۸ پس از میلاد وارد می‌شد. چندی پیش هم بازی Total War: Shogun II – Fall of the Samurai که پیش‌تر به‌عنوان بسته‌ی الحاقی بازی Total War: Shogun II شناخته می‌شد، به‌عنوان دومین نسخه وارد سری Saga شد. با توجه به درست بودن شایعات پیشین، نسخه‌ی سوم این سری فرعی اما جذاب هم بازی Total War Saga: Troy خواهد بود که امروز به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

مجله PC Gamer حتی فراتر رفته و تصویری از نام این بازی را نیز روی جلد نسخه جدید مجله خود منتشر کرده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Total War Saga: Troy

نظر شما چیست؟ آیا کریتیو اسمبلی و شرکت سگا دوره‌ی تاریخی خوبی را برای این نسخه از سری توتال وار انتخاب کرده‌اند؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده