// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Haven Island بازی Hitman 2 مشخص شد

کاربران Hitman 2 در تاریخ دو مهر ماه می‌توانند Haven Island، آخرین بسته الحاقی این بازی را تجربه کنند.

تقریبا داستان مامور 47 در بازی Hitman 2 به انتهای مسیر رسیده است و هفته آینده آخرین بسته الحاقی بازی عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو IO Interactive، سازنده بازی هیتمن 2، اعلام کرده است که بسته الحاقی Haven Island در تاریخ دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ازاین‌رو اگر جزو اشخاصی باشید که نسخه گلد ادیشن را خریداری کرده‌اند، این بسته الحاقی را به‌ رایگان دریافت خواهید کرد.

بازیکنان در جریان بسته الحاقی Haven Island، به مرحله داستانی The Last Resort دسترسی پیدا می‌کنند. در ادامه مشخص شده است که قراردادهای جدید، بیش از ۷۵ چالش جدید و آیتم‌های مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. در مرحله The Last Resort سه هدف اصلی برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که پس از کشتن آن‌ها، می‌توانید از محیط فرار کنید. البته دراین‌میان سه مأموریت فرعی داستانی هم قرار داده شده است که با کامل کردن آن‌ها درکنار چالش‌های ارائه شده، می‌توانید تجربه‌ی کامل‌تری را از بسته الحاقی The Last Resort کسب کنید.

داستان بسته الحاقی Haven Island دقیقا پس از The Bank in New York آغاز می‌شود؛ جایی‌که مأمور 47 وظیفه داشت رئیس بانک Milton-Fitzpatrick را کشته و اطلاعات مختلفی را جمع‌آوری کند. حال او با یک هویت جعلی و به‌عنوان یک مهمان وارد Haven Island شده است. استودیو IO Interactive قول داده است با نزدیک شدن به دو مهر ماه، اطلاعات بیشتری را از این بسته الحاقی منتشر کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده