// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

شرکت کنندگان بتای COD: Modern Warfare یک اسلحه ویژه در روز عرضه بازی دریافت می‌کنند

اینفینیتی وارد اعلام کرده است که کاربران بتای عمومی Call of Duty: Modern Warfare، با رسیدن به‌سطح ۱۰ می‌توانند The Hammer Shotgun را در بازی اصلی به رایگان دریافت کنند.

دریافت پاداش در داخل بازی به‌واسطه نسخه‌های بتا، مورد تازه‌ای در بازی‌های ویدیویی است و سری کالاف دیوتی در نسخه‌های متفاوت خود نظیر Call of Duty: Black Ops 4 و Call of Duty: WWII، امبلم‌های اختصاصی را در اختیار تجربه کنندگان نسخه بتا قرار داده است. بااین‌حال استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare، مورد جدیدی را به‌عنوان پاداش برای کاربران بتای عمومی این بازی درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اینفینیتی وارد اعلام کرده است که کاربران با تجربه‌ی بتای عمومی COD: Modern Warfare می‌توانند نقشه (بلوپرینت) سلاح اختصاصی The Hammer Shotgun را دریافت کنند. بلوپرینت‌ها در کالاف دیوتی: مدرن وارفر، همانند یک آیتم شخصی‌سازی برای سلاح‌ها به‌حساب می‌آیند که به‌همراه تعدادی Attachment، ظاهر سلاح اصلی را تغییر می‌دهند. برای مثال بازیکنان می‌توانند از Hammer Shotgun روی شاتگان 725 استفاده کنند. ازاین‌رو سلاح ذکر شده به‌واسطه یک گریپ، صداخفه‌کن، رِد دات سایت و موارد مشابه شخصی‌سازی می‌شود.

به‌نظر می‌رسد Hammer Shotgun، یک پاداش اختصاصی است و هنوز مشخص نشده که آیا این آیتم در دسترس کاربران دیگر هم قرار می‌گیرد یا نه. البته برای دریافت Hammer Shotgun باید سطح خود را در نسخه بتای عمومی به ۱۰ برسانید تا در آبان ماه و عرضه رسمی بازی، صاحب این بلوپرینت ذکر شده شوید. بازی Call fo Duty: Modern Warfare، در سه‌ آبان ماه عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به عرضه همزمان محتویات پس از عرضه بازی روی هر سه پلتفرم مدرن وارفر اشاره کرد.

Call of Duty: Modern Warfare


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده