// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Bloodstained و Jump Force به سرویس Xbox Game Pass اضافه شدند

کاربرانی که اشتراک Xbox Game Pass را خریداری کرده‌اند، از امروز می‌توانند دو بازی Jump Force و Bloodstained: Ritual of the Night را به رایگان تجربه کنند.

مدتی است که شاهد اضافه شدن بازی‌های صاحب‌نام و تازه عرضه شده برای سرویس Xbox Game Pass هستیم. ازطرفی کاربران این سرویس این روزها مشغول تجربه‌ی Gears 5 هستند. بااین‌حال مایکروسافت پیشنهادهای وسوسه‌انگیز بیشتری را برای کاربران تدارک دیده است تا هرچه سریع‌تر به‌جمع کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس بپیوندند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت فهرست بازی‌های جدید Xbox Game Pass را منتشر کرده است. کاربرانی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده‌اند، از امروز می‌توانند دو بازی Bloodstained: Ritual of the Night و Jump Force را به‌صورت رایگان تجربه کنند. همچنین این دو بازی از ویژگی‌های ایکس‌باکس وان ایکس هم پشتیبانی می‌کنند و اگر این کنسول میان نسلی را خریداری کرده‌اید، می‌توانید تجربه بصری بهتری را کسب کنید.

جدا از دو بازی ذکر شده، در تاریخ چهار مهر ماه (۲۶ سپتامبر)، سه بازی Bad North، LEGO Worlds و DiRT Rally 2.0 به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد. ماه سپتامبر را می‌توان ماه پرباری برای ایکس‌باکس گیم پس دانست، زیرا در گذشته کالکشن ارزشمند Metal Gear Solid HD Collection و همچنین بازی تحسین‌شده Dead Cells، به‌جمع بازی‌های سرویس Xbox Game Pass پیوسته بودند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده