// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار Call of Duty: Mobile اعلام شد

شرکت تنسنت و اکتیویژن اعلام کردند که بازی Call of Duty: Mobile در تاریخ ۹ مهر ماه برای اندروید و iOS عرضه می‌شود.

Call of Duty: Mobile، یک بازی اندروید و آیفون رایگان است که دارای سلاح‌ها، حالت‌ها، کاراکترها و نقشه‌های متفاوت است. همچنین در این بازی نقشه‌های قرار داده شده برگرفته از مجموعه‌هایی نظیر مدرن وارفر یا بلک آپس است تا کاربران تجربه‌ی خوبی را کسب کنند. بااین‌حال یکی از مواردی که کاربران منتظر آن بودند، اعلام تاریخ انتشار بازی آیفون و اندروید Call of Duty: Mobile بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games) و اکتیویژن (Activision)، به‌ترتیب سازنده و ناشر Call of Duty: Mobile، در جریان یک نشست خبری تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرده اند. Call of Duty: Mobile در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) برای اندروید و iOS عرضه می‌شود. همچنین مشخص شده که این بازی در روز عرضه دارای حالت‌های Team Deathmatch، Free for All و Search and Destroy است.

از میان نقشه‌های بازی هم می‌توان‌ به Hijacked، Crash و Nuketown اشاره کرد. در ادامه اکتیویژن اعلام کرده است که حالت بتل رویال Call of Duty: Mobile از همان روز عرضه در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را تجربه کنند. در انتها مشخص شده است که کاربران با مراجعه به وبسایت کالاف دیوتی می‌توانند برای دریافت این بازی ثبت نام کنند تا در زمان عرضه، ازطریق یک اعلان متوجه عرضه بازی شوند. همچنین پس از عرضه، تنسنت گیمز و اکتیویژن با ارائه محتویات مختلف، از Call of Duty: Mobile پشتیبانی خواهند کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده