نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

بازگشت دن آیکروید و ارنی هادسون در قسمت جدید فیلم Ghostbusters

پیش‌تر اخباری از احتمال حضور بازیگران فیلم ابتدایی مجموعه «شکارچیان روح» در فیلم جدید این مجموعه منتشر شده بود و حال به‌‌صورت رسمی حضور دن آیکروید و ارنی هادسون در این فیلم تأیید و اعلام شد.

دی ماه سال گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures)‌ ساخت قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) را رسماً تأیید و اعلام کرد. این فیلم یک بازسازی نخواهد بود و اتفاقات آن در دنیای اصلی این مجموعه محبوب علمی-تخیلی و کمدی جریان خواهد داشت. از تیر ماه امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Ghostbusters آغاز شده است و حال در خبری جدید، حضور دو بازیگر از فیلم ابتدایی مجموعه «شکارچیان روح» در فیلم جدید این مجموعه تأیید شده است؛ دن آیکروید و ارنی هادسون، دو بازیگری که در فیلم ابتدایی به‌ترتیب نقش دو شخصیت ریموند استانتز و وینستون زدمور را ایفا می‌کردند، در قسمت جدید فیلم Ghostbusters حضور خواهند داشت. بیل مری و سیگورنی ویور نیز به‌احتمال فراوان در این فیلم حضور خواهند داشت. خرداد ماه امسال بود که سیگورنی ویور، در سخنانی کوتاه از احتمال حضور خود و دیگر بازیگران دو فیلم ابتدایی در فیلم جدید Ghostbusters سخن گفته بود. وی در آن زمان چنین گفت:

همکاری دوباره با بازیگران دو فیلم ابتدایی خبری فوق‌العاده است و از شادی سرازپا نمی‌شناسم!

پل راد، کری کن، فین ولفهارد و مکینا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Ghostbusters حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

Ghostbusters

همان‌طور که می‌دانید فیلم ابتدایی مجموعهٔ Ghostbusters در سال ۱۹۸۴ و توسط ایوان رایتمن ساخته شد و شرکت کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) اکران این فیلم را بر عهده داشت. بیل موری، سیگورنی ویور، دن آیکروید، ارنی هادسون، هارولد رمیس و ریک مورانیس در آن فیلم حضور داشتند و به‌ ایفای نقش پرداختند. نسخهٔ ابتدایی بسیار مورد استقبال منتقدان و تماشاچیان قرار گرفت و با بودجهٔ ساخت ۳۰ میلیون دلاری، حدود ۲۹۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. دنبالهٔ آن فیلم در سال ۱۹۸۹ و باز هم به کارگردانی ایوان رایتمن روی پردهٔ سینما رفت که البته این فیلم نتوانست موفقیت‌های فیلم ابتدایی را تکرار کند. بودجهٔ ساخت فیلم دوم حدود ۳۷ میلیون دلار بود و فروش آن در گیشه به ۲۱۵ میلیون دلار رسید.

آخرین فیلم مجموعهٔ Ghostbusters در سال ۲۰۱۶ اکران شد و در این فیلم بازیگرانی چون ملیسا مک کارتی، کریستن ویگ، کیت مک‌کینون، لزلی جونز، چارلز دنس و کریس همسورث حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. نسخهٔ جدید با وجود آنکه فیلم بدی در مجموع نبود، به مذاق همه، مخصوصاً طرفداران متعصب این مجموعه خوش نیامد. این فیلم در گیشه عملکرد چندان خوبی نداشت و با بودجهٔ ساخت ۱۴۴ میلیون دلاری، حدود ۲۳۰ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. گفتنی است ساخت قسمت جدید این مجموعه، سبب خشم و عصبانیت لزلی جونز شده است و وی این کار زشت، زننده‌ و توهینی به بازیگران زن نسخهٔ ۲۰۱۶ می‌داند.

جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کنندهٔ مجموعه «شکارچیان روح» و کارگردان دو قسمت اول آن است، کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters را بر عهده خواهد داشت. علاوه‌بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم City of Ember (شهر اخگر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

قسمت جدید فیلم Ghostbusters قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده