نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

مراحل فیلمبرداری فیلم Halloween Kills آغاز شد

بلوم‌هاوس پروداکشنز با انتشار تصویری از چاقوی مایکل مایرز، به‌صورت رسمی خبر از آغار مراحل فیلم‌برداری دنبالهٔ فیلم Halloween (هالووین) داد.

شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز (Blumhouse Productions) با انتشار تصویری، به‌صورت رسمی آغاز مراحل فیلم‌برداری فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) را تأیید و اعلام کرد. اواخر تیر ماه امسال بود که شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز و شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، ساخت دو دنباله جدید فیلم Halloween (هالووین) را رسماً تأیید و اعلام کردند. این دو قسمت قرار است دنبالهٔ مستقیم قسمت جدید مجموعهٔ «هالووین» باشند که در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود؛ این دو قسمت با عناوین Halloween Kills (هالووین می‌کشد) و Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) روی پردهٔ سینما خواهند رفت.

در تصویری که بلوم‌هاوس پروداکشنز منتشر کرده است، چاقوی آشپزخانهٔ معروف شخصیت مایکل مایرز روی صندلی کارگردان قرار داده شده است که آن را در پایین مشاهده می‌کنید:

Halloween Kills

طبق گزارش چندی پیش سایت Entertainment Weekly، جیسون بلوم، رئیس شرکت بلوم‌هاوس، در سخنانی اعلام کرده بود که فیلم Halloween به‌‌صورت مجموعه درخواهد آمد و چندین دنباله خواهد داشت. وی گفت که ۱۰۰ درصد و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد و اگر آن‌ها ۶ فیلم از مجموعهٔ Paranormal Activity (فعالیت‌های فراطبیعی) ساخته و اکران کرده‌اند، یعنی ۵ مرتبه ایدهٔ ساخت آن را داشته‌اند و این موضوع می‌تواند در مورد فیلم Halloween نیز صدق کند.

ریبوت فیلم ترسناک Halloween موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار که شامل ۱۶۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۳.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شد، در سراسر جهان فروش کند و این در حالی است که بودجهٔ ساخت این فیلم بسیار موفق تنها ۱۰ میلیون دلار بوده و این فیلم رکورد فروش جهانی و داخلی این مجموعه را نیز شکسته است. فیلم Halloween دنبالهٔ مستقیم قسمت اول این مجموعه است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود که در آن شخصیت لوری استرود ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر دربرابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار گذفت و با او مقابله کرد. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل، جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی بودند که در فيلم Halloween حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید گوردون گرین بوده است. 

پیش‌تر بازگشت کایل ریچاردز، بازیگر نقش لیندزی والاس در دو قسمت اول فیلم Halloween، در فیلم Halloween Kills تأیید و اعلام شده بود و همچنین آنتونی مایکل هال قرار است نقش نسخه بزرگسالی تامی دویل را در این فیلم بازی کند. رابرت لانگ‌استریت نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش نسخه بزرگسالی شخصیت لانی الام را بازی کند؛ شخصیت تونی الام در دو قسمت اول فیلم هالووین حضور داشت که برنت ل پیج نقش کودکی این شخصیت را بازی کرده بود. لانگ‌استریت طی سال‌های اخیر در آثاری چون سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل)، فیلم Sorry to Bother You (ببخشید مزاحم شما شدم) و فیلم Aquaman (آکوامن) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است و شاهد نقش آفرینی او در فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) نیز خواهیم بود. علاوه‌بر لانگ‌استریت، ریچاردز و مایکل هال، پیش از این بازگشت جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود نیز رسماً در دو دنبالهٔ فیلم Halloween تأیید شده بود که در این دو فیلم بار دیگر قرار است با مایکل مایرز مواجه شود. همچنین دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends باز خواهند گشت.

فیلم Halloween Kills در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) و فیلم Halloween Ends در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰) اکران خواهند شد. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده