// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Gravity Rider Zero؛ سواری در جاذبه صفر

بازی Gravity Rider Zero مکانیسمی مشابه نسخه قبلی‌اش دارد و علاقه‌مندانش می‌توانند مراحل بیشتری را تجربه کنند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Gravity Rider Zero جدیدترین نسخه از مجموعه‌ای است که بازیکنان این پلتفرم با آن آشنا هستند و حال استودیو Vivid Games S.A مراحل جدیدی را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است. این بازی اندروید در سبک مسابقه‌ای عرضه شده است و می‌توانید سبکی نوین را تجربه کنید و مهارت خود را محک بزنید. امکان رقابت با بازیکنان آنلاین و تجربه آزمایشی هرکدام از مراحل از بهترین ویژگی‌های بازی است.

بازی آیفون Gravity Rider Zero تجربه جدیدی نیست، جز معدود آثار خوبی است که گیم‌پلی نوینی دارد و عاشقان سبک مسابقه‌ای را راضی می‌کند. مسیرهای چالش برانگیز و موتورهای متنوعی که می‌توانید آن‌ها را به شکل سفینه‌های فضایی دربیاورید، تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های ظاهری بازی است و مکانیسم جذابش را باید از نزدیک لمس کنید و مهارت‌های خود را نشان دهید. در گیم‌پلی بازی شما تسلطی روی چرخش موتور ندارید و تنها باید گاز و ترمز و حفظ تعادل آن را برعهده بگیرید. چالش خاصی در این زمینه دیده نمی‌شود و به‌راحتی و توسط چهار دکمه می‌توانید کنترل بهتری روی آن داشته باشید. بازی از سطح‌های خلاقانه‌ای تشکیل شده است. هرکدام از این سطوح را سه‌بار تجربه می‌کنید که برای بار اول آموزشی و سپس با رقبای دیگر خود مسیر را طی می‌کنید. در مسابقات باید رتبه اول را کسب و بهترین امتیازها را کسب کنید. سرعت مناسب را بگیرید و فراموش نکنید که می‌توانید با چرخش‌ ۳۶۰ درجه‌ای اچیومنت‌های ویژه بازی را کسب کنید. در سربالایی‌ها اجازه واژگون شدن موتور را ندهید و سرعت مناسبت را در سرازیری‌ها داشته باشید. به‌دلیل اینکه کنترلی به بازیکن برای چرخش‌ها داده نشده است، سازندگان مسیرهای شگفت‌انگیزی را طراحی کرده‌اند. در این مسیرها مدام وارد مارپیچ‌های مختلف می‌شود و از تونل‌های فضایی عبور می‌کنید. بوسترها سرعت شما را به بی‌نهایت میرسانند و گاهی اوقات هم باید بایستید تا اهرم‌ها شما را جابه‌جا کنند. همه‌ی این موارد بازی Gravity Rider Zero را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون می‌کند که تجربه‌اش برای اکشن دوستان و عاشقان ریسینگ شدیدا لذت‌بخش است.

Gravity Rider Zero

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Gravity Rider Zero بخش سفارشی‌سازی موتور و شخصیت بازی است و می‌توانید از رنگ‌ها و موتورهای مختلف استفاده کنید. تنوع این بخش از موتورهای جنگ‌ جهانی دوم گرفته تا عصر مدرنیته را شامل می‌شود و می‌توانید مثل یک موشک فضایی در مسیرها حرکت کنید. می‌توانید بدنه موتور خود را به رنگ‌های دلخواه درآورید و یک طرح منحصربه‌فرد برای خودتان ایجاد کنید. گرافیک عالی و پویای بازی امکان خلاقیت بیشتر را به بازیکنان می‌دهد و صحنه‌های چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند. مکانیک فیزیکی بازی واقع‌گرایانه است و افراد باتجربه از همان ابتدا می‌توانند مهارت خودشان را نشان دهند.

موتورهایی از جنگ جهانی دوم تا موشک‌های فضایی را می‌توانید داشته باشید و طرح‌های خلاقانه‌ای به آن بدهید

مسیرها در بازی Gravity Rider Zero تنوع خوبی دارند و حتی وارد دنیاهای مختلف هم خواهید شد. این دنیاها با رنگ‌های زنده  نشان داده می‌شوند و المان‌های فضایی و قدیمی در اطراف آن دیده می‌شود. موانع بازی هم پویا هستند و باید سرعت مناسبی را در عبور از آن‌ها داشته باشید. وارد پورتال‌های مختلف شوید و از اهرم‌ها برای جابه‌جایی در طبقات استفاده کنید. از سکوهای پرش استفاده کنید و سرعت خود را به یک‌باره زیاد کنید. جایگاه‌هایی که با رنگ آبی کم‌رنگ مشخص هستند اهداف کلی شما هستند و حتما باید از آن‌ها عبور کنید. با رسیدن به خط پایان رتبه شما محسابه می‌شود و جوایز جذابی برای سفارشی سازی رنگ و بدنه موتور به شما داده می‌شود. مسیرهای بازی را گاها باید چند دور طی کنید و این روند در مراحل آینده بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

Gravity Rider Zero

تنها وظیفه شما در بازی Gravity Rider Zero تعیین سرعت و حفظ تعادل موتور است و همین مکانیزم دست سازندگان را در ایجاد چالش‌های بیشتر باز نگه می‌دارد

جم‌های صورتی مهم‌ترین جوایزی است که در مراحل بازی Gravity Rider Zero کسب می‌کنید و برای خریداری آیتم‌های بیشتر کاربرد دارند. پرداخت‌های درون برنامه‌ای تاثیر چندانی روی این بخش ندارند و سازندگان دست شما را برای تمامی آیتم‌ها باز گذاشته‌اند. هرکدام از دنیاهای بازی چالش خاصی دارند و باید شیوه عبور از آن‌ها را یاد بگیرید. بازی حالت‌های متنوعی دارد و می‌توانید در مسابقات زمان‌دار هم شرکت کنید و با نهایت سرعت شانس عبور از موانع را امتحان کنید. برای این بخش بهتر است که از سریع‌ترین موتورهای خود استفاده کنید. کاراژ شما نامحدود است و هرتعداد موتوری را می‌توانید در آن ذخیره کنید.

بازی Gravity Rider Zero تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خودش نداشته است، اما علاقه‌مندانش را با مراحل جدید همراه می‌کند. این مراحل ترکیب رنگی متفاوتی نسبت به دنیاهای خاص خودشان دارند و رقابت در آن‌ها با توجه به حضور بازیکنان آنلاین جذاب‌تر حس می‌شود. این قابلیت در نسخه قبلی کمی با مشکل روبرو بود، اما سازندگان توجه خوبی نسبت به این قضیه داشته‌اند و کاملا برطرف شده است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Gravity Rider Zero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده