// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

لانچر جدید راک استار برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت

راک استار گیمز گیم لانچر خود را برای کاربران کامپیوتر راه‌اندازی کرده است و با نصب آن، می‌توانید GTA: San Andreas را به رایگان دریافت کنید.

تابه‌امروز شرکت‌هایی مثل بتسدا، یوبیسافت و بلیزارد گیم لانچرهای مخصوص‌به خود را در دسترس کاربران کامپیوتر قرار داده‌اند تا بازی‌های خود را روی آن عرضه کنند تا کاربران جدا از فروشگاه‌هایی مثل استیم، بتوانند بازی‌های مورد نظر خود را روی این گیم لانچرها تجربه کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت راک استار گیمز (Rockstar Games)، ناشر مجموعه Grand Theft Auto، هم به‌جمع این دسته از شرکت‌ها پیوسته است.

راک استار گیمز با انتشار یک توییت اعلام کرده است که گیم لانچر این شرکت برای کاربران PC در دسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند هم‌اکنون آن را دانلود و نصب کنند. در ادامه مشخص شده است که اگر این برنامه را نصب کنید، بازی GTA: San Andreas را به‌رایگان دریافت خواهید کرد (به‌نظر می‌رسد این یک پیشنهاد محدود باشد). همچنین با نصب این نرم‌افزار، باتوجه‌به ایمیل و حساب کاربری شما، بازی‌هایی که به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی خریداری کرده‌اید، شناسایی و به لیست بازی‌های شما اضافه می‌شوند.

در ادامه مشخص شده است که هنوز بازی‌های زیادی در لیست فروشگاه راک استار قرار نگرفته‌اند. به‌عبارتی هم‌اکنون تنها بازی‌های Grand Theft Auto V ،Bully: Scholarship Edition ،Grand Theft Auto: Vice City ،Grand Theft Auto III ،L.A. Noire و Max Payne 3 برای فروش قرار داده شده‌اند. گیم لانچر راک استار گیمز دارای سیستم ذخیره فایل ابری است و به‌صورت خودکار آپدیت می‌شود تا جدیدترین تغییرات در دسترس کاربران قرار گیرد. در انتها می‌توانید از اینجا برای دانلود این برنامه اقدام کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده